• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hands free i Iveco

Fam Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
321
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4573
Medlemskap
2025
Har beställt en ny Dethleff XXL A9000.
Någon som vet om hands free till
telefonen är standard i nya bilar?

Fam Pettsson/Malin
 

Fam Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
321
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4573
Medlemskap
2025
Sv: Hands free i Iveco

Tack Knut!
Ser ju riktigt bra ut.
Dethleff har ett tillval som heter
Dethleffs Naviceiver inkl. DAB+, Truck navigation och sammankoppling med bordcontrolpanel. Detta har vi inte valt till. Vad det nu är.
 

JonasS

HBK Medlem
Inlägg
1.804
Kommun
Växjö
HBK-Nr
9235
Medlemskap
2024
Sv: Hands free i Iveco

Har fabriksmonterad Kenwood-radio i vår Fiat inkl. handsfree. Alldeles för dålig ljudkvalité för att vara användbart. Går inte att jämföra med normala bilar som Bmw 520 eller likn. där det fungerar bra.

Se till att få ett utlåtande från någon som har samma bil först innan du betalar dyrt för detta.
 

Fam Pettsson

HBK Medlem
Inlägg
321
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
4573
Medlemskap
2025
Sv: Hands free i Iveco

Har fabriksmonterad Kenwood-radio i vår Fiat inkl. handsfree. Alldeles för dålig ljudkvalité för att vara användbart. Går inte att jämföra med normala bilar som Bmw 520 eller likn. där det fungerar bra.

Se till att få ett utlåtande från någon som har samma bil först innan du betalar dyrt för detta.

Tack för svar. Har ej beställt något extra paket. Tänkte inte på det när jag beställde bilen. Men blev nyfiken på om handsfree är standard i dag.
Var standard på vår Skoda Fabia.
 
Toppen