• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

HaLoJj

F

F.d. 582

Guest
Sv: HaLoJj

Hehe okej, ingen aning om vart de ligger, men tack för tipset!! Vad ska ni göra till sommarn då? Kram:)
 
F

F.d. 15144

Guest
Sv: HaLoJj

Hej på dej Anna
Kul att det kommer fler å fler ungdomar till klubben, jag har haft mkt i skolan, så jag har inte hunnit presentera mig för dig än.
Jag kallas Mimmi, e bror till pegutten,. JA E 14 år, gillar å läsa, skriva, resa, hänga med kompisar å träffa nya såklart!
Vi ska också till träffen i husqvarna, vore så HIMLA KUL OM DU, IDA, ELIN Å ALLA ANDRA OCKSÅ KOM!!!!!
Sista träffen vi var på var när ELMIA-MÄSSAN var, men det var inte så många jämnåriga med, så jag låg mäst inne å läste å mezzade...
ROLIGT ATT DET KOMMER FLERA TILL KLUBBEN!!!
TIPSA MÅNGA OM DEN BÄSTA KLUBBEN I VÄRLDEN!!!
KRAMIZZAR<3
 
F

F.d. 582

Guest
Sv: HaLoJj

Hej ´Mimmi! Jag skulle oxå gärna kommit, men jag har kommit på att jag spelar fotbollscup i helsingborg den helgen.. Så tyvårr, jag kan inte komma.. Men jättekul att du svarade iaf:) Kraam<3
 
I

IdAAh

Guest
Sv: HaLoJj

:)

vad ska allt folk göra i SOMMAR?

jag ska åka till kroatien, super skönt!
sola bada snorkla äta glass, i en hel månad<3
längtar så jag spricker! :D hihi

kraamar:)
 
F

F.d. 8808

Guest
Sv: HaLoJj

Alla somnade kan jag tänka mig, folk har en tendens att göra det ibland :p
 
F

F.d. 8808

Guest
Sv: HaLoJj

Om du frågade mig så kan jag upplyssa dig om att jag bor i åsa, och vart hushåller du dig själver då?
Och om det blir några konstiga stavfel så beror det på att jag är en arm kort för tillfället :p
 

BASSE

HBK Medlem
Inlägg
4
Kommun
Karlshamn
HBK-Nr
2684
Medlemskap
2024
Sv: HaLoJj

HEEEEEEEEEEEEEEJ!!
Jag heter Nadja & är 12 år :D
Jag älskar Tokio Hotel , bara så ni vet :D
Vår familj har precis köpt en husbil , en ny modell som typ heter Quadro elr nått ><
Jag är intressant ,jag vet :msn_tongue:
 
Toppen