• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hälsning

Agneta

HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Askersund
HBK-Nr
298
Medlemskap
2024
Hej alla

Mitt namn är Agneta Skyrman Johansson och jag bor tillsammans med min man Bo Johansson i en villa i Askersund. Vi driver en fabrik som tillverkar medicintekniska produkter.
Vår Hymer är vårt andningshål och nästan varje helg från påsk fram till oktober drar ut på äventyr.
Vi reser gärna ut i Europa så ofta som möjligt och ligger sällan på campingplatser. Åker gärna småvägar och hittar allt som ofta små trevliga ställen att övernatta på ( med markägarnas tillstånd naturligtvis )

Vi tycker också om att resa till varmare breddgrader utan husbil. I februari var vi i Brasilien som verkligen är super !!

Gemenskap, idéer och tips, reseskildringar, evenemang m.m. är vad vi förväntar oss av Husbilsklubben. Vi hoppas naturligtvis att kunna bidra med något också. Framför allt att få andra människor att förstå friheten i vårt sätt att leva.

Hej så länge:yes:
Agneta
 

Leif-143

FD HBK Medlem
Inlägg
426
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
143
Medlemskap
2021
Sv: Hälsning

då har ni hittat rätt.
här finns mycket att hämta, stor erfarenhet, trevligt sällskap och mycket annat.
välkommna hit.
 
Toppen