• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Greven

F

F.d. 24550

Guest
Sv: Greven

Väldigt fin ställplats, men restaurangen var inte värd pengarna. Som en ordinär svensk vägkrog ungefär.
 

Hymer

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2024
Sv: Greven

Fanns på plats en midsommarafton för några år sedan tillsammans med ett flertal trevliga svenska husbilsresenärer - många dessutom husbilsklubbare. Ja, grannen och jag konstaterade faktiskt att vi tidigare "talat" med varandra här på forumet. Håller för övrigt med om att Greven är en mycket fin ställplats.

Staffan
 

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Inlägg
1.046
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Sv: Greven

Restaurangens Wienerschnitzel "Wiener Art" med pommes frites smakar alltid MERA för att inte tala om deras argentinska filékött...!!!

Om du klickar på nedanstående länk, så kan du läsa om denna ställplats i slutet av vårt senaste inlägg "Vår hemresa från Spanien till Sverige våren 2017" daterad 20 juni 2017 !

Bosses och Gerds husbilsresor
 
Senast ändrad:

Wizard

HBK Medlem
Inlägg
4.950
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2024
Sv: Greven

Åk inte dit om det har regnat kraftigt och länge. Då får man stå på båtuppläggningsplatsen. En skitig grusplan med begränsad tillgång till ström.
Ändå samma pris som på gräset vid kanalen.
 
F

F.d. 22252

Guest
Sv: Greven

Varning dock för duchen, den är gasoldriven och om man vrider på värmereglaget ska man inte stå under samtidigt, det blir lätt nästan kokande vatten. Ingen termostat och tempenberor lite på hur mycket man spolar också.
Fick en illröd axel som tack där, och så var restaurangen stängd men det är sånt som ständigt händer mej.
 
Toppen