• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Geocachingverktyg?

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Geocachingverktyg?

Ett annat förträffligt verktyg om man har en Android-mobil är c:geo-go geocaching. Ett fantastiskt program!

Om man har det programmet går ingen cache säker när snön så småningom smälter. Undantaget är väl de underjordiska i Göteborg som Kingen tog.
 

Kingen

HBK Medlem
Inlägg
4.289
Kommun
Färgelanda
HBK-Nr
2
Medlemskap
2024
Sv: Geocachingverktyg?

Ett annat förträffligt verktyg om man har en Android-mobil är c:geo-go geocaching. Ett fantastiskt program!

Om man har det programmet går ingen cache säker när snön så småningom smälter. Undantaget är väl de underjordiska i Göteborg som Kingen tog.

Vad använder du för program och telefon Anders?
Har tänkt att köpa en ny telefon inom 3.
Vilken skulle du rekommendera.

Peder
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Geocachingverktyg?

Hej Peder!
Jag använder Huawei U8220 med kontantkort från 3 för 2395 kr. Android naturligtvis. Den har fått fin kritik: Test av Huawei U8220 | Swedroid .

Kameran är visserligen bara på 3,2 MP men det får duga. Det finns över 25000 gratisappl varav några cache-program. Jag har installerat c:geo-go geocaching som ser mycket lovande ut.
 
Toppen