• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Geocaching nu?

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Geocaching nu?

Ja skall sanningen fram så vet jag nästan inte det själv, jag lovade mig själv att aldrig börja med detta att besöka massa fornlämningar, kyrkor, vackra platser, slottsruiner som man inte visste fanns, hamnar, grottor, fästningar gå runt i städer och titta på en GPS och i största hemlighet peta till sig en burk med loggremsa i smyg bland alla turisten "logga" och i smyg lägga tillbaka burken utan att bli avslöjad spännande ...ja visst är det.
När frugan började hänga med kompisar och jag betraktade dem på avstång när de letade omkring i stenrösen kröp under broar började klättra i träd på gamla dar ja efter ett tag blev även jag beroende av detta beteende, ja för det är på något sätt lite beroendeframkallande.
Länkar att informera sig om hur geocaching fungerar:
Geocaching Svenska
Geocaching officiella sidan.
 
F

F.d. 50209

Guest
Sv: Geocaching nu?

Då jag var liten lekte vi gömma nyckeln, men vi hade ingen GPS. Då gällde bara fågel, fisk eller mitt emellan. Är detta nåt liknande :spinny:
 
Toppen