• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gasolpriser idag

F

F.d. 27462

Guest
Sv: Gasolpriser idag

Gasolfyllarna har nu öppnat ytligare en gasolanläggning. Samma priser som deras övriga anläggningar. Plats: Lillsjövägen 15, 136 50 Jordbro. Riktigt trevligt bemötande.
 

rollet

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
10860
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag

Hos E22:ans gasol Kristianstad betalade jag 190:- för fyllning av tom P11 häromdagen (20131008) det är riktigt bra pris tycker jag. Brukar alltid fylla där när jag passerar även om jag inte behöver så mycket eftersom de väger hur mycket det finns i flaskan.
 

Lasse W

HBK Medlem
Inlägg
382
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
294
Medlemskap
2025
Sv: Gasolpriser idag

GPL ( som gasolen kallas i Portugal )
Kostade i går 0,725€ i Vila Real do Santo Antonio
Blir väl ca 140 kr- för fylln av 11 kg.
( billigare alternativ finns i tex Faro - 0,699€/l )

Lasse W
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.178
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: Gasolpriser idag

Tänk om man kunde "samordna" gasolpris-information på redan befintlig hemsida där resten av Sverige kommunicerar gasolpriser? Det vore som hela världens ASCII-kod överenskommelse för datorer... Nu undrar du säkert vad ASCII-kod är? Detsamma gäller för mig när man pratar om gasolprissättning!
Tänk dig att en PA11 påfyllning kan kosta från 190:- i Kristianstad till 650:- i Norrtälje. Var ligger kruxet, varför är det så???
 

Bilagor

  • gasol1.jpg
    gasol1.jpg
    256,3 KB · Visningar: 35
  • gasol2.jpg
    gasol2.jpg
    366,9 KB · Visningar: 14

K & P Express

HBK Medlem
Inlägg
801
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
856
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag

Bauhaus i Bäckebol (Göteborg), byte av en PK10, 259 kr. Samma pris som förra året.
Åkte dit på en lördag, då slapp jag straffavgiften (även kallad trängselskatt) på 8 kr.
 
F

F.d. 27462

Guest
Sv: Gasolpriser idag

Gasolfyllarna har officiell invigning i Stockholm/Jordbro 2 Maj 10:00-15:00. Under Maj månad öppnar det ytligare en anläggning och då i Örebro..
 

anytec

HBK Medlem
Inlägg
587
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4254
Medlemskap
2024
Sv: Gasolpriser idag

Tankade motorgas (lpg) i Piteå i helgen 10kr/L
Vad liggger priset i övriga landet
Eller i Norge är det skilnad på priset i norra och södra norge
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Gasolpriser idag

Prisene varierer endel i Norge, fyllte selv på Strømmen for kr 5,99 pr. liter på søndag - dette er en av de billigste i Norge.

FyllestasjonerNorge gir normalt ganske oppdaterte priser for hele landet. Det er liten forskjell på nord og syd, eksempelvis er et mulig å fylle i Troms for under 6,50, men i det fylket finner en også landets dyreste på 8,50.
 
Toppen