• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Gardiner

F

F.d. 50306

Guest
Har haft besök av möss i bilen under vintern och de små liven har ställt till det ordentligt bl.a tuggat på gardinerna. Är det någon som vet var man kan få tag på nya gardiner(original).
Detlhleffs globeline -10
 
F

F.d. 55374

Guest
Sv: Gardiner

Prova hos Rylander bil, (gamla Åströms) dom kan nog hjälpa dig.

Tommy R
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.599
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Sv: Gardiner

Varför köpa nya tråkiga originalgardinerna? Jag brukar ta ner dessa och gömma i en garderob hemma. Syr nya personliga som jag gärna byter efter årstid och högtid.
 

ThePirate

FD HBK Medlem
Inlägg
159
Kommun
Gävle
HBK-Nr
13374
Medlemskap
2023
Sv: Gardiner

Röstar också på egensydda gardiner(eller lämna in mallen för en sömmerska så fixar dom det). För kuriösa så tänkte jag vara smart o köpa isolergardinerna som finns i Kabe.s bilar, men fick till svar att de kostar 14.000:-, FJORTONTUSEN!!! :twitcy::wideeyed::rolleyes:
 
F

F.d. 50306

Guest
Sv: Gardiner

Vi tyckte att original gardinerna var så himla snygga,men det verkar vara omöjligt att få fram någon leverantör.
 
Toppen