Chassiefabrikat: Fiat
Chassiemodell: FAIAT DUCATO 2013 800 mil
Chassietyp: ALKO AMC
Motortyp: 3,0 180 hk
Årsmodell Chassie: 2013
Husbilsfabrikat: Kabe
Husbilsmodell: KABR 750 T
Husbilstyp: Halvintegrerad
Årsmodell Husbil: 2013
Ämnesområde: Ospecificerat
Jag efterlyser erfarenheter av hur KABE efterlever deras eftermarknad och hur de åtgärdar garantianmärkningar.
Jag lämnade in min husbil för över två månader sedan med en garantifråga om mitt tyginnertak i bildelen som anmäldes till KABE. Återförsäljaren säger sig inte få något gensvar av KABE i Tenhult??? Likaså fanns en fläck på en av gardinerna som fotograferades av återförsäljaren och skickades vidare till KABE. Jag har garanti på bilen som blir ett år först i april 2016.
Har läst att andra haft problem med garantiåtgärder - kan det vara så???
Hälsar
Ola
Chassiemodell: FAIAT DUCATO 2013 800 mil
Chassietyp: ALKO AMC
Motortyp: 3,0 180 hk
Årsmodell Chassie: 2013
Husbilsfabrikat: Kabe
Husbilsmodell: KABR 750 T
Husbilstyp: Halvintegrerad
Årsmodell Husbil: 2013
Ämnesområde: Ospecificerat
Jag efterlyser erfarenheter av hur KABE efterlever deras eftermarknad och hur de åtgärdar garantianmärkningar.
Jag lämnade in min husbil för över två månader sedan med en garantifråga om mitt tyginnertak i bildelen som anmäldes till KABE. Återförsäljaren säger sig inte få något gensvar av KABE i Tenhult??? Likaså fanns en fläck på en av gardinerna som fotograferades av återförsäljaren och skickades vidare till KABE. Jag har garanti på bilen som blir ett år först i april 2016.
Har läst att andra haft problem med garantiåtgärder - kan det vara så???
Hälsar
Ola