• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fyllt 30 år

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Inlägg
5.664
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2024
Alltså inte jag eller Hasse, men min yngste son. Vi var ute i kväll på restaurang i Borås och firade grabben. Det var i all enkelhet för det är ju arbetsdag i morgon. Faktum är att nu fyllde ju yngsta grabben 30 år och äldsta fyller 40 år och jag fyller 60 år (hmm) så vi tänker ha ett stort party för alla våra vänner senare i år. För 10 år sedan (vad har tiden blivit av) så hade vi 100-års kalas och det pratas det om än.

På tal om det här med familjer så har jag alltså 2 söner och Hasse har 2 döttrar, 21 år och 19 år och 1 son 31 år (när i all sin dar har dom hunnit bli så gamla) och lite barnbarn ansluter sig efterhand. Vårt äldsta blir 15 år i januari (ooops) och yngsta 1 år i mars. Än så länge har vi bara 4 sammanlagt men jag är säker på att flera är på gång och vi ser fram emot detta.

Skulle vara kul om ni andra ville dela med er av hur ni har det med barn och barnbarn.
:) :) :)
Eva HBK 9
 
Senast ändrad:
F

F.d. 4406

Guest
Sv: Fyllt 30 år

Jag och Kalle har 4 barn En dotter som blir 34 i jan.en son som blir 30 i jan.näst sista blir 25 i sommar och den sista 15 i höst.
5 barnbarn 2 pojkar 6 och 4 , 3 flickor 6,5,2år i april.Här blir det nog fler barnbarn efter som det är bara två av dom som lyckats detta.
 
F

F.d. 518

Guest
Sv: Fyllt 30 år

Mina = våra barn har blivit 25, 21 och 20. Jag håller med trådstartaren om var de åren tog vägen?
 

StJeP

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2024
Sv: Fyllt 30 år

Jag och guben har tre barn. Dottern blir 23 i år, äldste sonen 21 år och "minstingen" har nyligen fyllt 18 år.

Det är bara den yngste som bor hemma. Ganska skönt. Nu börjar man få tid för sig själv.

/ Jeanette
 

Gaiefaj

HBK Medlem
Inlägg
182
Kommun
Tranås
HBK-Nr
394
Medlemskap
2024
Sv: Fyllt 30 år

Jag och Göran har två tjejer tillsammans, 14 och snart 13 år. Det tog lite tid för mej att hitta en bra "gubbe" därför kom sen tjejerna i raskt takt. Har nu hunnit bli 46 och Göran närmar sig 54 med stormsteg.
När jag gifte mej med Göran fick jag en grabb "på köpet" som nu har en Albin på 1,5. Jag är alltså bonusfarmor också.

Anette (som är på väg för att titta på ny bil!)
 
P

PAM 97

Guest
Sv: Fyllt 30 år

Vi Pelle o Monica har tre barn en "pojke"på 43 "flickor"på 41/36 Sex barnbarn 17 1/2 två på 16 en 14 en 4 2 1/2 yngsta jäntan med familj lånade våran husbil en vecka sedan sa dom vi vill ochså ha husbil!! Det är smittsamt detta med husbil:yes: :wink:
 

Gun & Rolf

HBK Medlem
Inlägg
428
Kommun
Falköping
HBK-Nr
401
Medlemskap
2024
Sv: Fyllt 30 år

Min och Gunsans familj består av tre barn med respective och sex barnbarn Angelica 38 med gubben Alf 39 och barnen Cornelia 13 och Jesper 10.
Björn 37 med frugan Ninna 38 och barnen William 6 och Ludwig 4.
Samt lillflickan som aldrig blir stor Weronica 33 med gubben Stefan 36 och barnen Linus 9 och Sofie 8 år.

PS Vi har en vovve också som heter Izor DS
 
Senast ändrad:

Birgitta & Uffe

HBK Medlem
Inlägg
122
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
367
Medlemskap
2026
Sv: Fyllt 30 år

:p Vi Uffe och Birgitta har 2 barn Mattias som är 34 o bor i Sth med sambo o barnbarnet Sixten som är 2 1/2. Jenny är 29 o bor här i Skellefteå med sambo o barnbarnet Alice som fyller 1 år den 30 juli.;)
 

Thomas och Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
623
Kommun
Uddevalla
HBK-Nr
489
Medlemskap
2023
Sv: Fyllt 30 år

hej jag o Thomas har tre barn ,flickor , våra barn är 23, 21 o 18 så nu börjar man känna sig lite friare o tycker detta med husbil är roligt o skönt eftersom jag fick en hjärnblödning för 4 år sedan så är inte livet som det var innan, men jag finns o det räknas högre jag är "bara" 43 år o Thomas 47 så vi har en del planer vi får se vad som händer vi hålller på att kolla upp för hunden också som blir 2 år i okt det skall vaccineras o lite till men det skall lösa sig hoppas vi
 

MarTom

HBK Medlem
Inlägg
428
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
475
Medlemskap
2024
Sv: Fyllt 30 år

Jag och hustrun Marita har 2 söner som är 25 och 27 år gamla.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 3753

Guest
Sv: Fyllt 30 år

Ska vi fortsätta på den här tråden ??
Vi Herr o Fru Loomis, Kenth o Ingela har 4 barn. Äldsta dottern Petra fyller 40 idag,("bara" Kenths), Mathias blir 34 , Patrik blir 31 å Hanna ska fylla 28. Vi har begåvats med 5 barnbarn, än så länge, Pontus 18år, Emilie 16år, Albin 6år, Tindra 4år och så lilla Alice 6 månader.
Men jag hoppas på många fler barnbarn ;)
 

Pirkko & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
228
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
415
Medlemskap
2024
Sv: Fyllt 30 år

Jag har en son, Thomas, som är 39 år. Två barnbarn, Timmie 17 år och Emelie 15 år.
Kjell har inga barn sen tidigare.
Sticker tiden iväg så här snabbt är jag väl gammelfarmor imorgon!!!:D
 

Brittis

HBK Medlem
Inlägg
300
Kommun
Smedjebacken
HBK-Nr
455
Medlemskap
2024
Sv: Fyllt 30 år

Hej, jag och min man har två barn tillsammans . Adam som fyller 16 i dec & Anne-Sofie som är blev 14 i aug. Jag fick ocså barn sent men desto roligare . Sedan har jag två "bonusbarn " som földe med när jag träffade min maaan! Henrik som är 24 år och singel och sedan Johan som är 22 år även han singel . :wub: Mvh Brittis 455
 

Kjell o Anna-Lena

HBK Medlem
Inlägg
146
Kommun
Bollebygd
HBK-Nr
911
Medlemskap
2024
Sv: Fyllt 30 år

Äntligen!!!!! Igår kom vårt första barnbarn en liten gosse. Yngsta dottern Carin 25 blev mamma,äldsta dotter Åse 32 inga barn endast fyrbenta :yes: :yes:
 
Senast ändrad:

robert

HBK Medlem
Inlägg
412
Kommun
Partille
HBK-Nr
893
Medlemskap
2027
Sv: Fyllt 30 år

Vi har tre killar, Henrik 19, Viktor 16 och Calle 10 år idag!! Den stora är på väg hemifrån och det känns lite oroligt, men samtidigt kul för honom, hans tjej är lite äldre så det ska nog gå bra! Själv har jag sagt att jag vill inte bli farmor innan 50!! Vi får väl se om de lyckas med det, vill gärna att de blir lite äldre och förståndigare innan de skaffar barn, var själv 25 när jag/vi fick den äldste och det kändes okej. Men självklart vill man väl ha barnbarn, men inte riktigt än!
Ha det så bra så syns vi ute på vägarna, Fru Åhnbrink(Anette 44)
 
Toppen