• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Folksam!!!

F

F.d. 3088

Guest
Sv: Folksam!!!

För kännedom. Husbilen fick en buckla på framskärmen och färgavskrap på framkofångaren hemma på gatan (någon hade backat på) Visade upp skadan för polisen som skrev ett protokoll. Därefter kontaktade jag Folksam och frågade hur gör jag, svaret blev lämna bilen hos verkstaden så besiktigar vi där. Jag fick klart besked p-skada varvid verkstaden monterade bort kofångare (plast) den spacklades upp primades och lackerades samtidigt beställdes en ny skärm hem lackades allt monterades. Jag fick stillestånd oxå Känner mig nu ännu nöjdare med Folksam:D:music-icon:

Gurra
 

Sussie o Bernt

HBK Medlem
Inlägg
378
Kommun
Ulricehamn
HBK-Nr
244
Medlemskap
2024
Sv: Folksam!!!

Denna diskussion påminner mycket om den diskussion som varit i forumet ang. husbilsförsäljare. Man kan hålla på i evigheter och samma argument för och emot återkommer ständigt. Jag har ett bolag som jag är nöjd med. Det räcker för mig.

God Jul och Gott Nytt År

Bernt
 
F

F.d. 3088

Guest
Sv: Folksam!!!

Denna diskussion påminner mycket om den diskussion som varit i forumet ang. husbilsförsäljare. Man kan hålla på i evigheter och samma argument för och emot återkommer ständigt. Jag har ett bolag som jag är nöjd med. Det räcker för mig.

God Jul och Gott Nytt År

Bernt

Roligt att du är nöjd :D

God jul å Gott nytt


Gurra
 
Toppen