Hej skulle vilja ha lite förslag och tips på förvaring av fiskeredskapen i eller utanför bilen. Hur gör ni för att dom ska vara lätttillgängliga utan att först tömma bilen på alla andra pinaler?
Sv: fiskespön På min förra bil hade jag fiskespö i taket på garaget i motsvarande ett gevärshölster. Det störde inget. Men eftersom jag inte fiskar var det där i onödan.
Sv: fiskespön Jag läste för ngt år sedan om en medlem som monterat en vanlig hängränna i garaget där han förvarade sina spön. Det kanske kan vara ngt?
Sv: fiskespön På vår gamla bil hade jag monterat ett 160mm plastavloppsrör på cykelställets undersida, försett det med botten i ena sida och ett låsbart lock på andra sidan, målat i samma färg som bilen. I det rymdes en hel del spön Hade även lagt in en skiva på några distanser på botten i ena sänglådan Då slapp man lasta ut allting för att nå det som fanns inunder Givetvis då genom en utvändig lastlucka Lars
Sv: fiskespön Jag har monterat ett avloppsrör på taket i garaget med avtagbart lock inköpt på jula behövde inte kapa bara att montera .