• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Finns denna firma ??

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Hej ....

Jag har en undran om någon här på Hbk. vet om denna firma existerar...

Svenska Campinggrossisten
Skvattramsvägen 3
79237 MORA
020-105090
http://www.campinggrossisten.se/index.php?route=information/contact

Jag har försökt att komma i kontakt med dem (då de på nätet har en produkt som jag behöver) men får inga svar via mail och när jag provar ringa så säger en röst att nummret är ur funktion, jag har även gjort en beställning men det går inte att slutföra den... så finns denna firma överhuvudtaget.. om Ja.! kanske någon vet hur jag kan komma i kontakt med dem... tusen tack på förhand

Wovi & Peter
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.066
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Sv: Finns denna firma ??

Tusen tack för hjälpen....

Just nu ser det ut som att firman skall vara verksam.... ibland :swoon:
Jag följde Leif "spår" och letade upp Pecuna i Mora... jag såg också att på Camping Grossistaens kontakt sida så var riktnummert 020... medan Pecuna som är i samma område hade 0250... så jag provade 0250 125090 och nu gick signalen fram :swoon:.... efter ett par signaler så svara en kvinnoröst.... Ella... ????...det blev nästan kortslutning i min hjärna :twitcy: och det tog en stund innan jag hade återhämtat mig och frågar lite osäkert om jag har kommit till Camping Grossisten.... nääää säger kvinnan på Svenska... och undrar vem jag söker... så jag berättar om mitt ärende och inser att nummret inte är det rätta till C.G. .... sen undrar jag om kvinnan är från Grekland eftersom hon svarade ..Ella.... näää.. sa hon... då berättade jag att jag ringer ifrån Grekland och att ella betyder kom på Grekiska...och så skrattade hon och tackade för informationen...
Nästa steg blev att ringa till Pecuna där en Mattias svarade .... jag fick information som jag behövde och även sådan som jag inte behövde om C.G.... men Mattias sa sänd ett mail med ditt problem så skall de hjälpa mig så snart de kan... så nu kanske mitt problem löser sig.... det är så att min elektriska skylight lucka har brustit på många ställen så jag behöver en ny lucka (Remisstar) och jag har ringt Holland, Tyskland, England, Grekland och nu Sverige... och just för stunden så är den omöjlig att få tag på (har utgått) så nu kan jag bara hoppas att här finns en lösning:yes:....

Tusen tack för hjälpen.... alla här på Hbk....
Wovi & Peter
 

Affezell

HBK Medlem
Inlägg
4.029
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2024
Sv: Finns denna firma ??

Har handlat av honom ett par gånger och pratade lite om hans verksamhet. Han tar emot order och beställer var el varannan vecka delarna från Tyskland. Lång leveranstid men verksr vara helt ok. Fick t.om en present från honom genomatt min order var lite försenad.
 
Toppen