• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fiat verkstad i västra skåne

nilhen

HBK Medlem
Inlägg
305
Kommun
Billeberga
HBK-Nr
3266
Medlemskap
2024
Kan någon tipsa om en bra och prisvärd Fiat verkstad i västra Skåne.
Det är dags för en stor service inkl kamrems byte.
 

Nyhlen

HBK Medlem
Inlägg
921
Kommun
Malmö
HBK-Nr
9883
Medlemskap
2024
A & O Däck i Arlöv
Bytte kamrem och vattenpump samt fullsevice med alla filter och vätskor i höstas
Kom överens om kvaliteten på all delar och jobbet till fastpris
Blev mycket nöjd
/Thomas
 

Åke Nordström

HBK Medlem
Inlägg
235
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
3583
Medlemskap
2026
Hörby Bil är auktoriserade FIAT Professional och har gjort både service och byte av främre fjäderben (AL-KO) på min husbil, allt till full belåtenhet både vad gäller pris och kvalitet på utfört arbete. Rekommenderas.
Hälsningar
Åke
 

Åke Nordström

HBK Medlem
Inlägg
235
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
3583
Medlemskap
2026
  • Med reservation för att arbetet utfördes i mars 2017 (prishöjningar...) samt att arbetet även inkluderade "byte av packbox vänster drivaxel på växellåda", dessutom att jag lyckades snacka till mig en rabatt på 20 % blev slutnotan 15 416 kr inklusive kompletta fjäderben (AL-KO:s för 5-ton Heavy), packbox, förbrukningsmateriel och moms. Vilket jag nog får tycka var prisvärt.

  • Jag rekommenderar att lyfta luren (0415-14040) och pratar med Lars Servin (delägaren själv, mycket service minded) så får du säkert ett ok pris.
 
Toppen