• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

FIAT Camper Assistance

F

F.d. 30239

Guest
Hej!
Har en husbil med FIAT-chassie som snart är 2 år och då går garantien ut.
Är det någon som har erfarenhet om det går att förlänga assistance-garantien
mot kostnad?
Hälsningar
BENGT
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.779
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Sv: FIAT Camper Assistance

Det har tidligere været mulighed for at forlænge FIAT Assistance i 5 lande, herunder Italien, Tyskland og Frankrig. Danmark Sverige og Norge var IKKE med i ordningen. Men forlængelse i de 5 europæiske lande er ikke lægere tilgængelig på Fiat Ducato Camper

Jeg har derfor forespurgt på mail om denne mulighed ville komme i Danmark, men jeg fik desværre dette svar:

Kære Jimmy,

Vi takker dig for at have kontakter Fiat.

Det er desværre ikke muligt at forlænge vejhjælpen tilknyttet din Fiat Autocamper. I Danmark er der i skrivende stund ikke mulighed for at forlænge vejhjælpen ud over de 2 år som fabrikken giver i forbindelse med ny bils levering.

Du kan vælge at få lavet service ved en dansk forhandler som bruger mobilitetsservice og på den måde være dækket i Danmark. Vi gør dog opmærksom på at vores mobilitetsservice ikke dækker i udlandet, hvorfor du bør bruge det røde kort via SOS hvis du har en kaskoforsikring

Du er naturligvis velkommen til at kontakte os såfremt du har yderligere spørgsmål. Vores kundeservice er til rådighed på nummer 00 800 34 28 1111 fra mandag til fredag fra kl. 8.30 til 16.30.

Med venlig hilsen
Fiat Group Automobiles Denmark A/S


Jeg er overbevist om, at det heller ikke vil være muligt at forlænge FIAT Asisstance i Sverige eller i Norge.

Da jeg er medlem af DACF i Danmark, har jeg tegnet Vejhjælpsabonnement der i stedet.
 
Toppen