• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

försäkring

Carl-Axel

HBK Medlem
Inlägg
168
Kommun
Nacka
HBK-Nr
5599
Medlemskap
2026
Sv: försäkring

Inte Folksam längre i alla fall, dom har fått fnatt och skickar ny avtalsperiod med en höjning från 5000kr till 12000 kr ? motiverar att Stockholmare har så mycket skador. Så mitt val blev inte detta längre och hur dom motiverar sig låter som ett skämt
 
L

Lasse X

Guest
Sv: försäkring

Jag har fått pris för min husbil Travelmaster helförsäkring helår 5470:- det är billigt tycker jag, kolla med IF:mcride:
 
B

Byggare Bob

Guest
Sv: försäkring

Jag har fått pris för min husbil Travelmaster helförsäkring helår 5470:- det är billigt tycker jag, kolla med IF:mcride:
Fick samma pris på vår nya 880LT.
Caravan ville ha över 7000:- och Sparbankernas försäkringsbolag en bra bit över 9000:-
 
F

F.d. 27056

Guest
Sv: försäkring

För oss var det SCR försäkringar som va det bästa allternativet.
 

runger

HBK Medlem
Inlägg
47
Kommun
Örebro
HBK-Nr
1410
Medlemskap
2024
Sv: försäkring

Jag fick försäkringsfaktura från Folksam.En höjning från 3712kr till 6800kr!Kollade med Dina försäkringar Nerike,samma försäkring+djurkollision.lösöre upp till 20000.Kostade 3463kr.Så det blir Dina försäkringar för min del
 
F

F.d. 5095

Guest
Sv: försäkring

Ett positivt besked för mig, LF hade sänkt min helförsäkring från 3900 till 3700 kr/år med 3000 i självrisk för vagnskada.
3400/år med 5000 i självrisk.

Mvh
Lasse
 
F

F.d. 5404

Guest
Sv: försäkring

Caravan Club Försäkring erbjöd prisgaranti under en kortare perion för över ett sedan. Det var ett tillfälligt erbjudande, eftersom man ekonomiskt sett givetvis inte kan ha både marknadens generellt definitivt starkaste villkor och ha lägst pris. Försäkringarna ligger fortfarande bäst villkorsmässigt, med för de flesta väldigt låg premie. Är man bara ute efter ett lågt pris, och gärna står för hela kostnaden vid ett skadetillfälle, kan man alltid höra gott höra av sig till närmaste Länsförsäkringsbolag.
 
F

F.d. 17515

Guest
Sv: försäkring

Hade Folksam ifjol 5600/helförsäkr. I år 8600 med flerförsäkringsrabatt(955kr). Kollade med Compricer,hittade inga billigare. Igår kom ett reklaehmbrev TryggHansa,kollade ,lite över 6000. Tur huvudförfallodag idag. Mvh Svingemaja. Ps Kabe 700G -09.Ds
 
Toppen