• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Fällbart rörbord?

F

F.d. 50506

Guest
Hej,


Jag undrar om det går att få tag på ett bord liknande det som killen i den här videon använder -- och isåfall vart?


 
F

F.d. 22252

Guest
Ser ut som bord som finns för sittbrunnen i båtar, man vill ju kunna vika undan dom när man seglar och ta fram dom i hamn när man äter på kvällarna. Kolla vidare på forum erlandssons brygga t.ex. Båtfirmorna har mycket bra grejor som man kan använda till husbilar.
Botaniserar regelbundet på Skeppa marin som finns både på webben och i Norrköping, bra killar som jobbar där.
 

Amelie

HBK Medlem
Inlägg
42
Kommun
Trosa
HBK-Nr
14706
Medlemskap
2024
Bordstativ Lagun finns att köpa hos båttillbehörs butiker kostar ungefär 1300 kr. Sedan kan du köpa en bordskiva av dem eller snickra en själv.
Anders
 

Kompis

HBK Medlem
Inlägg
188
Kommun
Norge
HBK-Nr
17915
Medlemskap
2024
På Elmia messen var det en som viste et fleksibelt system med en list som limes på ytterveggen, og forskjellige ting som kunne henges på. Bord, tørkestativ og lignende. Skulle vist startes å produsere i disse tider.
 
Toppen