• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Eura Mobil I 850 QB-3 2010

Lekeberg

FD HBK Medlem
Inlägg
60
Kommun
Lekeberg
HBK-Nr
24308
Medlemskap
2021
Hej på er husbilsvänner. Min sambo och jag har idag kollat på följande bil, och undrar om någon har erfarenhet av modellen eller märket samt kanske även om handlaren Albins Husbilar i Valskog. Albins Husbilar :
 

Olle&Lena

FD HBK Medlem
Inlägg
162
Kommun
Sigtuna
HBK-Nr
22098
Medlemskap
2021
Sv: Eura Mobil I 850 QB-3 2010

Hej,
Har en Eura Mobil 840EB 2011 och det är en bra Hb. Förra vintern klarade den lätt ner till 20 minus tack vare aldepanna och dubbelgolv och dom är välditgt välbyggda.Det ända som gått sönder på våran är motorn till jalusiet på framrutan annars inga som helst problem, nu ska vi förvisso byta till en ny av annat märke men det är för att skattereglerna ändras så man måste byta innan Juli 2018. Albins husbilar kan jag inte säga något om då jag inte handlat av dom.
 

surtecruisers

FD HBK Medlem
Inlägg
2.016
Kommun
Kungälv
HBK-Nr
4687
Medlemskap
2022
Sv: Eura Mobil I 850 QB-3 2010

hej vi hade en eura mobil contura lite äldre mob 01 men var väldigt nöjda med märket som sådant ! även den bilen vi har nu kommer från samma tillverkare därför vi var nöjda med kvaliten som kändes gedigen utan en massa lull lull !
 
Toppen