• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

En ny cache?

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: En ny cache?

Jag tackar för ert stöd, bilden kanske inte är bra men jag hade skickat in två bilder den andra var med husbilar som jag trodde på men när redaktionen hörde av sig att man bara fick ha ett bidrag valde jag husbilarna men de påstod att loket hade större chans att komma med eftersom det har anknytning till Trollhättan och om vi lyckas med att få in det bland de 14 bästa så har jag börjat spåna i hur Geocachen skall vara för sort. Kanske en multi eller mystery som man får gå hela rundan och skriva av reg. numren på skåpen och sedan göra en matematisk övning så man får ut slutkordinaten och sedan få besöka ytterligare en fin plats i Trollhättan.

Här kan ni som vill rösta på "Rapidloket" lägga er röst....... button.gif

Och så här är dagsläget på antal röster i dag 2011-03-21.

elskåpen.jpg
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

Hur skriver man länken som finns i lindens och Calle Bonaths inlägg??

Inger

Rösta på nu, tar bara någon sekund!! Fler kan!!:yes:
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 55376

Guest
Sv: En ny cache?

594 nu
Hur ser man vem som leder o hur du ligger till:confused:
 

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: En ny cache?

Har röstat idag.
Med tanke på att så många har engagerat sig så är väl nyfikenheten stor på alla skåpen.
Varför bara göra en cache? Du skulle ju kunna göra en cache för varje elskåp som du anser vara värt ett besök. Det kan ju bli en trevlig stadspromenad för oss utsocknes besökare
 

Postis

HBK in Memoriam
Inlägg
910
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: En ny cache?

Ja efter att varit i Helsingfors och Geocachat i 1 dm blötsnö och snålblåst, man lär sig aldrig att tolka väderprognos rätt eller så tolkar man den så att det blir nog inte så farligt.
På frågan om läget på elskåpstävlingen så är ställningen så här på onsdag morgon 30/3.

TTelalista.jpg Klicka för större bild.

Tävlingen pågår till 11/4 och det är bara 14 st som blir publicerade, tanken är att göra en typ av Multi eller Mystery dvs. att man skall göra en uppgift tex. att samla in siffror på några av slåpens skyltar och sedan med en matematisk gåta få slutkordinatet och kunna logga slutmålet. Upplägget blir att man blir lite tvingad att passera samtliga skåp, men då var tanken att "Vår" egen bild finns med på ett skåp.

Rösta kan man göra här:........... button.gif
 
H

hianders

Guest
Sv: En ny cache?

662 röster nu kl 09.15 onsdag den 30/3. Postis - vi har "bara" den 30/3 hos oss.

KOM IGEN och rösta nu!!

fru hianders/Inger
:yes:
 

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: En ny cache?

672 röster kl 13.40

Nu hjälper vi fram Postis fina bidrag. Tänk vad stolta vi blir när vi går omkring i Trollhättan och ser detta motiv.

Kom igen!! En knapptryckning per dag räcker!

Elskåpstävling - elskap - www.ttela.se

Inger/fru hianders

Du kan rösta en gång per dag för varje webbläsare som du har. Dvs har du både Internet Explorer och Firefox så kan du lämna två röster, och det är ju dubbelt så många som en:yes:
 
F

F.d. 940

Guest
Sv: En ny cache?

Raderat.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen