• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Ellos navigator/kamera

F

F.d. 18301

Guest
:mcride: Jaha nu är saken utrett , det blir ingen navigator .
Jag fick inte köpa till det utannonserade pris , dom meddelade att jag fick köpa till halva ordinarie pris . Och ko hållar med om att det var ett fair erbjudande , så nu är det ur världen . Det blir den gammla navigator utan kamera , jag får väl använda speglarna !
Så kan det gå i den stora grymma värld vi lever i , inget förbarmande med dom mindre bemedlade .:D
 

Leif-143

FD HBK Medlem
Inlägg
426
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
143
Medlemskap
2021
Sv: Ellos navigator/kamera

va synd... jag har suttit och hållt tummarna för dej...

farsan köpte en packard bell navigator på netonnet för 1700 och jag köpte en trådlös "barnvakt"
i ullared för 299 med ir kamera till backningen.
du får väl köra med den kombinationen :D
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Ellos navigator/kamera

:cool: Ja Ullared behöver kanske ingen positiv Feedback, jag menar vilken reklam det hade varit om ni som beställt fått den till det priset. Men men, så är livet tyvärr ( dom som ineget har skall skall ej heller ha något ) gammalt ordspråk.
Det var intresant i alla fall att följa upplösningen på Historien.

PS man kan inte sluta undra över vad dom ger i inköpspris ?

Tjinge ling Hasse P.:wideeyed:
 
F

F.d. 8967

Guest
Sv: Ellos navigator/kamera

Ja, inte fick man den för 999kr:mad: . Men Mor och Far(Arne & May-Britt 13) nappade på erbjudandet jag fick om halva priset, 4999kr verkar ju vara ett bra pris för denna Navigator/backkamera. Själv så har jag beställt en backkamera från luis.de som jag hoppas kommer snart.:yes:
 
Toppen