• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Elitserien

F

F.d. 30092

Guest
Sv: Elitserien

Jadå är helgen räddad. Luleå, MODO och LHC segrade:blabla:. Nu gäller det att Frölunda drar sitt stå till stacken. :msn_fingerscrossed:
 

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.789
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Sv: Elitserien

????????
Akta er så att inte "Percy N. pytsar in en farlig massa miljoner, för då vet ni
hur det slutar SM Guld!!!
Mvh.
 
Senast ändrad:
F

F.d. 924

Guest
Sv: Elitserien

????????
Akta er så att inte "Percy N. pytsar in en farlig massa miljoner, för då vet ni
hur det slutar SM Guld!!!
Mvh.

Nja, är nog ingen bra lösning i långa loppet. Se hur det gått för Malmö Redhawks. Senaste matchen torskade dom mot Leksand med 0-6 hemma:wideeyed:.
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: Elitserien

Läste på text tv sporten Obama skickar en uppmaning till NHN och spelar facket att få igång NHL.
Positivt kan han vinna röster på detta men all heder åt honom att bry sig.Hoppas det hjälper så de fattiga arbetslösa proffsen får jobbet tillbaka.
2179:music-icon:
 
Senast ändrad:
F

F.d. 1256

Guest
Sv: Elitserien

AIK
3-6
Frölunda HC
AIK.gif
FHC.gif
(1-0, 2-3, 0-3)


Grattis Teddi :wink::wink:
 
F

F.d. 30092

Guest
Sv: Elitserien

Vi behöver inte vänta för Löven går inte upp. Men hur man kan hålla på ett lag som med avsikt skadar spelare för livet och som bl.a blir sittande i rullstol är för mig en gåta. ( Nobbe Norberg) och kom inte och säg att det inte var avsiktligt! JAG var nämligen där då och på ISEN.
 

MayoWalle

FD HBK Medlem
Inlägg
258
Kommun
Årjäng
HBK-Nr
9342
Medlemskap
2023
Sv: Elitserien

Hej!

Lite tråkigt att inte Löven är i högsta serien. Likaså med Leksand, det är ju verkligen en fin hockeykultur i dessa bygder!
Tråkigt också med skador, speciellt om det sker med avsikt, men det är också förstås till stor del beroende på att sporten blir snabbare och snabbare.
Nu till det positiva......Jag tippar inte utan jag är övertygad om att
FÄRJESTAD blir det laget som får "kränga" GULD-hjälmarna denna säsongen!

Och hör se'n!!:yes:

Hälsningar Walle
 
F

F.d. 30092

Guest
Sv: Elitserien

Hej!

Lite tråkigt att inte Löven är i högsta serien. Likaså med Leksand, det är ju verkligen en fin hockeykultur i dessa bygder!
Tråkigt också med skador, speciellt om det sker med avsikt, men det är också förstås till stor del beroende på att sporten blir snabbare och snabbare.
Nu till det positiva......Jag tippar inte utan jag är övertygad om att
FÄRJESTAD blir det laget som får "kränga" GULD-hjälmarna denna säsongen!

Och hör se'n!!:yes:

Hälsningar Walle

Jag tror det blir flera som vill ta på den hjälmen. Som det ser ut nu blir det nog fem lag som verkar bra och till slut blir det LHF, HV71, LHC, BIF o Frölunda:) som gör upp.:msn_fingerscrossed:
 
T

Teddi

Guest
Sv: Elitserien

Jag tror det blir flera som vill ta på den hjälmen. Som det ser ut nu blir det nog fem lag som verkar bra och till slut blir det LHF, HV71, LHC, BIF o Frölunda:) som gör upp.:msn_fingerscrossed:


tycker att du har tagit de i fel ordning christer,,så klart biff o frölunda hör ihop:p,,
men va ja vet så har frölunda tagit hand om alla medaljer,,guld-silver-brons,,alla stora har ju lirat där,,
ulf o ove sterner
sura-pelle
lasse lundvall bland några,,
så dom medaljer som återstår är,


guldfusk--förgyllning
kråksilver
använt dasspapper--brons:D
 
Toppen