• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

elitserien

T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

du kan kosta på dej en räkmacka pelle,,silverberg e förlorad till usa,,men,,ja njuter av dessa ungdomar,,grattis !! de finns getost också,,:D:D
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

du kan kosta på dej en räkmacka pelle,,silverberg e förlorad till usa,,men,,ja njuter av dessa ungdomar,,grattis !! de finns getost också,,:D:D

Blir en sån där Stoooooor en som säljs i Göteborg, funderar på om jag ska sätta en Brynäsflagga på alla platser jag åker till i år, i Umeå och Stenungsund kanske ;) tänkte värva lite Brynäsare där i sommar. :D :D

/pelle
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: elitserien

Blir en sån där Stoooooor en som säljs i Göteborg, funderar på om jag ska sätta en Brynäsflagga på alla platser jag åker till i år, i Umeå och Stenungsund kanske ;) tänkte värva lite Brynäsare där i sommar. :D :D

/pelle
Ja det var som fasen 2-0 det trodde jag inte men som man säjer man kan inte förutse allt.
Ja vem vet hur värvningen skall gå till vi har ju det lite tungt nu med FBK och Frölunda.
Men vi kanske ses ute i sommar får se vem som blir mästare i år om vi vågar knacka på eran dörr.
Ha det bra.:music-icon:2179
Under mina 21 som domare fick man lära sig att det inte är bara att sätta ut skridskorna.
Så allt kan hända det gäller att vara förberedd.
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

:music-icon::music-icon::music-icon:ratatata de blåser ute på isen:music-icon::music-icon::music-icon:

gävle blåsorkester,,pelle,,res på dej!!:D:D
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

Jobbar i morrn med :mad: :mad:, får väl se det från andra sidan snart långledig 14 dagar då blir det premiärtur med husbilen :D :D.

Ruskigt vad gott med Gevalikaffe fler som borde smaka det ;).
I morrn blir det klart



brynstiger.jpg
 
F

F.d. 25270

Guest
Sv: elitserien

Stort grattis BRYNÄS. En till bara.
Jag håller tummarna.
Mvh
Harry Hymer
AIK.jpg
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

OJ OJ OJ !!

Villket drag det är på stan brynäsflaggor överallt och jag ska iväg nu och jobba nattskift.
Tur man har radio i maskinen :D :D.

Kaffet är klart serveras nykokt till skellefteå så dom får smaka på världens bästa kaffe


brynstiger.jpg


Nu jäklar kör vi över dom ;) ;)
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

vill du ha SMS till jobbet på varje baklängesmål pelle,, eller???:D:D
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

nervtabletter??:)


hockeyfreeks,,its a game on tuesday too:D:D:D
 
Senast redigerad av en moderator:
I

Ixeofors

Guest
Sv: elitserien

Varför förlorar dom just när jag råkar titta på en match?? Måste hålla mig borta från tv:n på tisdag!
 

lillian och reidar

HBK Medlem
Inlägg
831
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024
Sv: elitserien

3-1 i matcher nu kan det bli marigt farligt att ta ut segern i förtid.
Börjar spelarna fundera och kommunen redan grattar till guldet bådar inte gott.
Kul med en match till kan bli 7 matcher.:music-icon:
 
Senast ändrad:

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

:D Teddi jag får reda på när Saik gör mål, Det haglade in sms när dom gjorde det men
man får bjuda på det när man är lika själv, är ju inte Bitter för det :D :D .
Hur kul blir det för Brynäs att fira guld i USA ops förlåt Skellefteå ;)

En stolpträff från guld, men GRATULERAR alla Saikare till segern superbra gjort i ett så pressat läge, stark moral i det gänget som vågade spela ut som dom gjorde nu kan det
bli 7 matcher och det är väl härligt med hockey eller hur?

Än en gång Grattis alla ni som håller på Skellefteå

//Pelle
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

hej pelle,,visst tar brynäs hem detta,,de tror jag,,men,,man sitter ju ock njuter av dessa ungdomar silvertejp--järnslöjd:) o då gärna nåra matcher till,,dom åker nog båda två till USA nästa säsong,,stod i tidningen,,

men en ny salming kanske?,,eller en håkan wickbergare?ja tror frölunda ock brynäs har den bästa plantskolan i sverige,också läst,,ja håller på ditt brynäs,,dom gamla stora matcherna på 70-talet i borgen stod frölunda--brynäs för,då va de wickberg--salming--blixten i VF,,kommer du ihåg,,??,,teddi,,
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: elitserien

Hjälpte inte ens med Honken undrar vad nästa drag blir :D kom på det, Gävle kommun sätter en stooooooor tiger vid rastplatsen skarvberget som ryter och skrämmer alla
Saik fans :yes:efter det kommer dom till Gävle norra och på en skylt står det matchen flyttat till Göranssons arena i Sandviken då vinner vi på WO. :rolleyes:
 
T

Teddi

Guest
Sv: elitserien

när vi alla som gillar hockey får njuta av pojkarna järn-krok ock silver-berg så vill jag gärna dela ut guld till våran pelle brynäs,,

:D:D teddi,,
 
Toppen