• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Duschhandtag med avstängningsknapp.

Hokie

HBK Medlem
Inlägg
456
Kommun
Torsås
HBK-Nr
8500
Medlemskap
2024
Har försökt hitta ett duschhantag med på/avstängningsknapp men inte lyckats. Någon som vet var man kan köpa ett sådant. Bra när man duschar utanför bilen genom att man drar ut slangen genom ett fönster.
Håkan
 

Jappe

HBK in Memoriam
Inlägg
18.274
Kommun
Orust
HBK-Nr
661
Sv: Duschhandtag med avstängningsknapp.

Ett sådant duschhandtag har jag haft i flera år. Watski och liknande båtattiraljförsäljningsställen har alla varianter i alla prislägen billigare än hos husbilstillbehörsfirmorna.

Jappe

PS. Båttillbehörsbranschen har mognat; konkurrensen fungerar och priserna är rimliga jämfört med husbilsbranschens. Alltså, jämför priserna mellan dessa båda näraliggande konkurrenter!
 
L

Logitech

Guest
Sv: Duschhandtag med avstängningsknapp.

Hej Hokie ! Biltema har sådant duschhandtag . Köpte ett nyligen . Ska använda det på samma sätt som du . Försöker att göra mej så oberoende av campingar som möjligt . Tycker att det har blivit svindyrt att stå på camping . Därför blir det mer fricamping i sommar. Ha en skön HB-sommar !
Logitech :mh4::bock:
 
Toppen