• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Det kan hende meg også.

Kompis

HBK Medlem
Inlägg
188
Kommun
Norge
HBK-Nr
17915
Medlemskap
2024
Etter at svoger kom tilbake fra Sverigetur og fortalte at han heldigvis kunne åpne døren fra taket på husbilen etter å ha låst seg ute, dro jeg til låsesmeden og kopierte nøkkelen til boenheten og stripset den fast under bilen. Det skjer jo alltid andre og ikke meg, men en gang kan jo jeg også være en av de andre.
 

Joffe

HBK Medlem
Inlägg
90
Kommun
Klippan
HBK-Nr
12378
Medlemskap
2025
Etter at svoger kom tilbake fra Sverigetur og fortalte at han heldigvis kunne åpne døren fra taket på husbilen etter å ha låst seg ute, dro jeg til låsesmeden og kopierte nøkkelen til boenheten og stripset den fast under bilen. Det skjer jo alltid andre og ikke meg, men en gang kan jo jeg også være en av de andre.
Utmärkt idé, men se till att stripsa den på ett smart ställe.
 

Anne & Klas

HBK Medlem
Inlägg
1.808
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2024
Hej
Här är ett alternativ: magnetischer Schlüsselsafe als Versteck für Schlüssel, Magnetbox, Schlüsselsafe magnetisch, Magnetische Schlüsselbox, Magnetbox, Schlüsselversteck Schlüsselaufbewahrung
13033.jpg

Mvh. Klas
 
Toppen