• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

DELTA I BOBILUNDERSØKELSE

Tor H

HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Norge
HBK-Nr
114
Medlemskap
2025
Kjære bobilvenner.
La oss hjelpe Dansk Kyst og Natur Turisme med å gjennomføre sin undersøkelse om bobilturisme i Danmark, spesielt. Undersøkelsen er ferdig blant danske bobilister. Sverige, Tyskland, Nederland og Norge, har litt tid igjen.

Billede_NO_Autocamperundersoegelse_DKNT.png


DELTA I BOBILUNDERSØKELSEN OG DELTA I LODDTREKNING OM ET GAVEKORT PÅ 675 NOK.

På vegne av det nasjonale utviklingsselskap Dansk Kyst- og Naturisme gjennomfører Epinion en undersøkelse av bobilturister i en rekke europeiske land.

Undersøkelsen har fokus på å få innsikt i de bobilbrukere som drar på tur med bobil i hhv. eget hjemland og utlandet. Det vil si innsikt i deres behov og adferd, f.eks. behov for overnattingsplasser for bobil, reisemønstre. Undersøkelsen gjennomføres i samarbeid med de danske bobilforeningene.

Vi håper du vil bruke ca. 10 minutter på å svare på spørsmålene, da du med dit input kan være med til å sikre et rettvisende bilde. Besvarelsen din er anonym, og du kan delta frem til og med 7. februar 2020.

Du kan delta ved å trykke på følgende link:

Epinion

På forhånd takk for hjelpen.

Med vennlig hilsen,


Dansk Kyst- og Naturturisme
 

Tor H

HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Norge
HBK-Nr
114
Medlemskap
2025
Takker kjære bobilvenner og håper mange flere svarer. Jeg la den ut her for siste tilbakemelding jeg fikk, var at nesten dobbelt så mange nordmenn hadde svart på undersøkelsen enn svensker og det kan dere vel ikke være bekjent av :)
Det er jo nesten dobbelt så mange bobiler registrert i Sverige som i Norge og håper jo at ved å svare på en slik undersøkelse, kan forholdene for oss bobilister tilrettelegges bedre?
Svar så mange som mulig og takker.
Er selv ikke engasjert i undersøkelsen på noen måte, annet enn få lagt den tilgjengelig for bobilbrukere i Norge og når jeg fikk tilbakemelding på litt dårlig svarprosent og spesielt fra Sverige. La jeg den ut her også.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Självklart skall vi hjälpa till, i det här fallet är det ju hjälp till självhjälp.... man vill veta vad vi vill ha för att känna oss välkomna till Danmark med våra husbilar.

TommyD
 

Tor H

HBK Medlem
Inlägg
727
Kommun
Norge
HBK-Nr
114
Medlemskap
2025
Takker alle sammen. Ny dag og nye sjanser, så kom igjen alle som ikke har svart. Svar nå og bli med på å forklar hvordan man bruker bobilen og hva man setter pris på når man bruker den. Så kanskje en kan være med på at forholdene legges enda mer tilrette for oss bobilister.
 
Toppen