• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Canon

valle

HBK Medlem
Inlägg
157
Kommun
Arvika
HBK-Nr
2275
Medlemskap
2024
Har köpt en Canon filmkamera MV400 har försökt och få tag på insbok men misslyckats finns det möjligen någon som har en liggandes och inte behöver den så vill jag gärna köpa den och kanske till och med sladden så att man kan koppla den till tvn.Skall försöka rädda gamla filmer åt barnbarnen.Valle
 

Stig

HBK Medlem
Inlägg
1.709
Kommun
Varberg
HBK-Nr
12151
Medlemskap
2024
Prova även med att gå in på Canons hemsida, jag känner inte till hur det är med Canon men på de flesta kameratillverkares hemsidor går det att hämta hem instruktioner även på Svenska.
 

valle

HBK Medlem
Inlägg
157
Kommun
Arvika
HBK-Nr
2275
Medlemskap
2024
Tack för svaret!.Som du skriver så går det på andra kamera märken´,Men Canon är det väldigt krångligt för mej i alla fall det kommer bara upp engelska grejor om olika nedladdningar jag är för dålig att laborera med min dator så jag låter hellre bli.Valle
 

Knut

FD HBK Medlem
Inlägg
19.559
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sjekket, men for mv400 finnes det ikke svensk håndbok på canon.se, har ikke sjekket via canon.no og canon.dk for andre nordiske utgaver.
 
Toppen