• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campingstolar Biltema

J

Jarn

Guest
Sv: Campingstolar Biltema

Jag har också köpt de som de nu har på Jysk för 199:-
De har hög rygg och en liten inbyggd kudde samt 5 sittpositioner. Är också mycket lätta.

Har haft mina i två säsonger nu och det är väl hyfsad kvalité till det priset.
 

Hubba

HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1943
Medlemskap
2024
Sv: Campingstolar Biltema

Hej,

Även jag har nyligen köpt 4 st Jysk stolar, känns bekväma med sina olika sittpostitioner samt att vikten är låg, betr bord köpte vi nedan bord i aluminium på Husvagns-Svensson i Kållered utanför Göteborg till ett pris på 598:-,kostade ca 200:- mer på två andra tillbehörsföretag i Göteborg , bra höjd tillsammans med Jysk stolarna, stadigt samt ihopfällbart i en medföljande "väska"

Hälsningar

Hubba (snart medlem)

bord.jpg
 
Senast ändrad:

Johnny&Lisbeth

FD HBK Medlem
Inlägg
80
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
16822
Medlemskap
2023
Sv: Campingstolar Biltema

Även vi har köpt 4 st av dessa stolar på jysk idag för 199:-/st
Men är intresserad av bordet
 
Senast ändrad:

Hubba

HBK Medlem
Inlägg
31
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1943
Medlemskap
2024
Sv: Campingstolar Biltema

Hej Jan,

Sorry, det blev lite fel i texten såg jag, det var 200:- dyrare på de andra ställena.

Hälsningar

Hubba
 

Leif Karlsson

HBK Medlem
Inlägg
336
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028
Sv: Campingstolar Biltema

Blir glad när jag läser denna tråden ... så det e inte bara jag som har stolar från typ jysk. Och att ni inte e rädd för att säga att ni har tallrikar från Biltema som jag har :) . Tycker der e starkt att ni kan vara vanliga . Har varit en som har haft båt ... annat klimat där :aja: PS stolarna har jag köpt på jysk ... himla gooa *blink / leffen
 

Per & Camilla

HBK Medlem
Inlägg
1.037
Kommun
Gnosjö
HBK-Nr
833
Medlemskap
2024
Sv: Campingstolar Biltema

Blir glad när jag läser denna tråden ... så det e inte bara jag som har stolar från typ jysk. Och att ni inte e rädd för att säga att ni har tallrikar från Biltema som jag har :) . Tycker der e starkt att ni kan vara vanliga . Har varit en som har haft båt ... annat klimat där :aja: PS stolarna har jag köpt på jysk ... himla gooa *blink / leffen

Hej

Jo, även vi har tallrikar från biltema. Tycker faktiskt de är ganska snygga!

Vi skall även åka till Jysk för att inhandla 4 stolar. Jag blir trött på hur mycket påslag husvagnsfirmorna tar ut för tillbehören.

/Per
 
F

F.d. 50024

Guest
Sv: Campingstolar Biltema

Även vi har köpt campingstolar på Jysk. Jättesköna att sitta på är dom!!
Efterfrågan är så stor (Örebro den 2/4) att när tjeien i kassan skulle slå in priset så sa hon: detta stolnumret kan jag utantill för vi säljer så många av dom. Så vi är tydligen många som tycker detsamma.

Hälsningar Torotor

PS Rubriken på tråden kanske skulle vara Campingstolar Jysk?
 
F

F.d. 3778

Guest
Sv: Campingstolar Biltema

Vi var till Jysk i Borlänge i går för att inhandla dessa prisvärda stolar, de hade bara 3 st
kvar. Men skall få ny leverans nu på torsdag, så vi har reserverat stolar till oss för
att vara säkra på att få dem.
Nu gäller det bara att finna ett bra bord också, men vi har ju fortfarande tid på oss
då vi tänker ställa på vår McLouis till den 19 april.
Hälsningar från ett grått o regnigt Djurmo.
Inger o Anders;)
 
Toppen