• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campercontakt app

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ronnie 690

HBK Medlem
Inlägg
143
Kommun
Kristianstad
HBK-Nr
690
Medlemskap
2025
Behöver hjälp..har Campercontakt appen full version i en Samsung 7..fungerar perfekt..
bytte telefon till Samsung 9 samma simkort.. och då har jag inte full version..följer inte appen simkortet..
har betalat för ett år
någon som vet vad jag gör för fel..
hälsar och frågar ronnie
 

BoEr

HBK Medlem
Inlägg
13.442
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
14243
Medlemskap
2024
Ja, Google ska återställa dina appar, dvs från den gamla till den nya, förstås måste du använda samma Googlekonto/Gmail e-postadress i den nya telefonen.

Kommer den inte med (av någon konstig anledning) får du installera den på nytt och logga in på Campercontact i appen (med ditt Campercontact-konto förstås).

PS. SIM-kortet har inte med saken att göra, bara ditt Googlekonto respektive, och Campercontact-konto. Har du satt upp den nya telefonen med ett nytt konto? En väg ur är att fabriksåterställa den och börja från början med rätt Googlekonto, dvs det du har i den gamla telefonen. DS.
 

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.195
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Installera appen på telefonen. Klicka uppe i högra hörnet, tror det står något i likhet med ”free version”. När sidan öppnas, klicka på ”återskapa”. Nu borde du få full version. Så fick jag göra på mun iPhone. Kanske Android är annorlunda.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen