• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Byte av husbil i Nederland!

I

Inger & Taeke NL

Guest
Hej alla HBK:are!!

Nu står vår mysiga Adriatic 640 från år 2000 till försäljning hos Bruggink Campers i Almelo och i utbyte får vi nästa vecka en Hymer B614 från 2005, med alla tillbehör som vi ville ha.
Detta blir en sommar i annan bil och nu får vi börja med att göra den till vår bil, sååå roligt!
Det som var viktigast för mig var ett stort kylskåp och slippa klättra för att kunna lägga sig och för Taeke var det ett stort garage var vi kunde ställa in cyklarna och andra saker som vi (måste) ha med oss.
Företaget, där vi har gjort bytet, är ett i Nederland tillförlitligt husbilsföretag, vad vi har hört så det blir säkert bra. Sååå spännande!

Hälsningar från ett stormigt och regnigt Dokkum! :mh: :mh3:
 

Sanddammaren

HBK Medlem
Inlägg
874
Kommun
Varberg
HBK-Nr
172
Medlemskap
2024
Sv: Byte av husbil i Nederland!

Hej! Lycka till med nya bilen. Ja tror vi möttes vid polisen i Varberg (Pass) för några år sedan.

Hälsningar Sanddammaren
 
I

Inger & Taeke NL

Guest
Sv: Byte av husbil i Nederland!

Hej Sanddammaren,

Ja visst, jag var tvungen att lägga in om ett nytt pass. Vad roligt att höra ifrån er och hoppas ni och vi får en fin husbilssommar!

Hälsningar från oss i Dokkum :mcride:
 
Toppen