• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Brukar underreden på nya husbilar se ut såhär?

F

F.d. 26521

Guest
Chassiefabrikat: Ospecificerat
Chassiemodell: Cruiser
Chassietyp: Ospecificerat
Motortyp: 150hp
Årsmodell Chassie: 2014
Husbilsfabrikat: LMC
Husbilsmodell: Cruiser
Husbilstyp: Ospecificerad
Årsmodell Husbil: 2014
Ämnesområde: Karosseri/Chassi
Hej,

Familjen har köpt en ny husbil av märket LMC (årsmodell 2017 och inte 2014 som er hemsida endast stödjer till) .
Jag tittade under bilen häromdagen och såg då detta, ser ut som tätningar?

Jag undrar om en spritt ny husbil brukar/ skall se ut såhär?
Har ni någon mailadress man kan maila bilderna till som städer lite modernare bilder (tagna med mobil) än 800*600 i upplösning? :twitcy:


Mvh,
:mcride:
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.569
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hejsan, att lägga in bilder och storlek har inte med modernt att göra, utan mer för utrymmets skull med säkert flera tiotusentals bilder som redan finns här.
Om du använder något lämpligt program och Resizar ner till lägre upplösning på bilderna så funkar den varianten bättre.

M.v.h. JANKRO.
 

Ulf & Marie

FD HBK Medlem
Inlägg
1.043
Kommun
Härryda
HBK-Nr
24973
Medlemskap
2022
JANKRO skrev:
Hejsan, att lägga in bilder och storlek har inte med modernt att göra, utan mer för utrymmets skull med säkert flera tiotusentals bilder som redan finns här.
Om du använder något lämpligt program och Resizar ner till lägre upplösning på bilderna så funkar den varianten bättre.

M.v.h. JANKRO.

Eller lägg dom i full upplösning i en publik Dropbox mapp och länka härifrån.
 

pekke

HBK Medlem
Inlägg
680
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
11047
Medlemskap
2024
Det verkar vara mer krångligt att lägga in bilder å filer här i husbilsdoktorn än andra delar av forumet.

Om jag svarar på nån fråga här så kan jag inte lägga in egen fil eller bild, men kan kan lägga in webblänk, knepigt värre jämfört med övriga HBK-forumet där jag kan lägga in diverse filer hur som helst.
 
Toppen