• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bränsle!

strangers hymer

HBK Medlem
Inlägg
100
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
15101
Medlemskap
2024
:mad:Ingen panik enligt Greenpeace ( enligt klotter) men när det gäller priset på bränsle så är panik ordet befogat!GÅ MED
 

strangers hymer

HBK Medlem
Inlägg
100
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
15101
Medlemskap
2024
Kom igen klotter på riksdagshuset i natt och självklart prisupproret på bränsle nu får ni vakna ( ursäkta ):)
 

strangers hymer

HBK Medlem
Inlägg
100
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
15101
Medlemskap
2024
Vi släpper det trodde självklart att husbils folk var med på noterna om bränsle priset men för fan vi har råd!
 
W

Weckman

Guest
Har du rökat på.?.?. På 1 timme har du svarat på egen tråd ett antal ggr och inte ens länkat eller redogjort vad du vill att vi ska göra, klart att bränslepriset är högt men vad tycker DU att vi här ska göra mer än stödja bensinupproret som är i en annan tråd..
Och förväntar du dig 1000 inlägg i din tråd på 1timme och mitt under hockey VM innan du lackar ur, så kan jag bra säga lycka till.


PS. Kul läsning oavsett.
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Bränslepriserna kommer fortsättningsvis att stiga så länge miljönissarna är med vid makten. För att det skulle bli en sänkning eller i alla fall en stagnation a priset behöver detta bli en viktig fråga vid ett riksdagsval. Som läget är idag så är detta scenario högst otroligt. Bränslepriserna är ju trots allt inte det viktigaste att förändra & vi har ju succesivt vant oss & accepterat dessa under årens lopp.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Titta istället hur den svenska kronan försvagats och gjort oss alla fattigare, det är något att bli upprörd av!
Samtidigt som vår exportindustri gynnas och därmed sysselsättningen!
Alltså både på gott och ont!

Annars håller jag med, bränsleprisernas uppgång på sistone beror på försvagad krona, något som vi inte råder över.
 
Toppen