• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bilskrot Tyskland

Sb1215

HBK Medlem
Inlägg
52
Kommun
Malung
HBK-Nr
21575
Medlemskap
2024
Någon som vet om det finns bilskrotar i Tyskland liknande dom vi har här i Sverige som säljer delar till personbilar och husbilar?
 
W

Weckman

Guest
Finns massor och utbudet är stort.. Du kan även köpa Airbag vilket är omöjligt här hemma. Ska du åka ner själv och hämta eller skicka hem?
 
W

Weckman

Guest
Jag åker ner emellanåt och hämtar bilar och passar på att besöka bilskrotar som har nyare bildelar.. Bättre priser på plats..
German Auto Parts | Genuine and OEM Replacement Car Parts Online | Audi VW BMW MINI Mercedes Porsche Saab Volvo | German Auto Parts


RAR-Carparts - Ersatzteile, Autoteile, Neuteile, Gebrauchtteile kaufen. VW Audi und mehr.

Ska få tillträde till ett försäkringsbolag som löser in husbilar under början på nästa år..


Du kan ju också söka på E-Bay i Tyskland
T.ex. här Fiat Ducato

Stoßstange Passat Angebote - attraktive Preise für BMW Auspuff, Opel Omega Artikel bei eBay.de

Och här Fiat Ducato Wohnmobil:

Fiat Ducato Wohnmobil Angebote - attraktive Preise für Karosserieteile, Antrieb, Motor Getriebe Artikel bei eBay.de
 
Senast redigerad av en moderator:

Sb1215

HBK Medlem
Inlägg
52
Kommun
Malung
HBK-Nr
21575
Medlemskap
2024
Tack för många bra länkar Weckman, det där försäkringsbolaget du nämnde kan man köpa loss bilar där också tro?
Mvh Stefan
 
Toppen