• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bara en liten Gran Canariahälsning fr Majzzan

ÄLG1

FD HBK Medlem
Inlägg
848
Kommun
Norge
HBK-Nr
10119
Medlemskap
2021
Sv: Bara en liten Gran Canariahälsning fr Majzzan

Det var ingen liten båtresa.Vad betalar
man för den överfarten m/husbilen?:rolleyes:
 
F

F.d. 30064

Guest
Sv: Bara en liten Gran Canariahälsning fr Majzzan

Hej Majzzan,
Undrar hur du gör med hunden, får man gå & rasta den någonstans på färjan under färden?

//Sylvia
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Bara en liten Gran Canariahälsning fr Majzzan

Hej Majzzan,
Undrar hur du gör med hunden, får man gå & rasta den någonstans på färjan under färden?

//Sylvia

Fick tyvärr ta bort min gamle hund innan jag lämnade Sverige. Huelvafärjan som jag åkte med hade boxar i flera våningar (stora nere o mellan uppe, samt små i 3 vån) ute på däck m tillgång f ägarna hela tiden. Hundarna fick rastas på ett däck bakom. Fanns skurhinkar o svabbar så man kunde torka upp efter dem. Ett gott tips är en stor handduk/filt att hänga för gallergrinden för lugn o ro o vid behov sol/vindskydd.

image.jpg
 

Majzzan

HBK Medlem
Inlägg
1.138
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
6691
Medlemskap
2025
Sv: Bara en liten Gran Canariahälsning fr Majzzan

Tack själv lilla Majzzan. Kul att stöta på dig på Playa del Ingles. Men nu har vi ju haft hela kvällen i kväll med mat och dryck. Kanske blir det lite rester i morgon oxå.:)

Välkommen till GC

Grytan var superb. Bra vi sparade den till lunch idag, när hungern kom smygande. Det var så mkt annat gott igår. :D
 
Toppen