• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Andra träffen - Hampetorp

Lenima

HBK Medlem (P)
Inlägg
259
Kommun
Gnesta
HBK-Nr
14541
Medlemskap
2024
Missa inte att anmäla er till den andra träffen för singlarna. Finns nu under Träffar och evenemang.
 

stig janson

HBK Medlem
Inlägg
40
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
6222
Medlemskap
2024
Sv: Andra träffen - Hampetorp

Singlar anmäl er till denna träff och träffa andra ensamåkare. Där kan man komma med sina funderingar över hur man skall hålla kontakten med varandra och meddela vart man åker eller informera om vad som händer på den plats man bor på eller dess närhet.
 

Hqhusbil

HBK Medlem
Inlägg
325
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
5263
Medlemskap
2024
Sv: Andra träffen - Hampetorp

Hade nog velat dycka upp men jag tror inte jag hinner få igång bilen. men om det lyckas kan man dyka upp bara sådär?
Det kan man väl alltid göra.
Vitsen med att anmäla sig här är ju dels att alla andra ska se vilka som kommer och att arrangören Lenima också fär reda på vilka som kommer. Hon har reserverat ett antal platser på campingen så att vi kan stå nära varandra. Dessutom så är det förberett med gemensam middag båda kvällarna. Förutom att anmäla dig här så ska du ringa campingen och boka plats och deltagande i middagen. Meddela då att du ska delta i singelträffen.
Det är ju praktiskt att göra även om du kommer en del av träffen.
Campingen kan ju inte vara så stor att det är svårt att hitta oss även om du hamnar på "fel" plats.
Känn dig välkommen.
 
Toppen