• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

allsvenskan

F

F.d. 55374

Guest
Sv: allsvenskan

SVT sportnytt, kl 17:55, 5min.
Hockey final
2 st allsvenka matcher
Malmö-Djurgården,1-0 matchbilder.
Häcken-GIF Sundsvall,0-1 inte ens en resultatskylt, trots att GIF
ligger före både Malmö o DIF i tabellen.

Tommy R
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.476
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: allsvenskan

SVT sportnytt, kl 17:55, 5min.
Hockey final
2 st allsvenka matcher
Malmö-Djurgården,1-0 matchbilder.
Häcken-GIF Sundsvall,0-1 inte ens en resultatskylt, trots att GIF
ligger före både Malmö o DIF i tabellen.

Tommy R

Dom leder Allsvenskan, Göteborg får stryk av Örebro :rolleyes::D

/Pelle
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: allsvenskan

Jaha där fick du tyvärr rätt Pelle. ;)
Göteborg åkte på sin första förlust i årets allsvenska samt efter att ha gått förlustfria i 15 raka matcher.
Matchen började tufft med en tyst minut för att en legendar i Örebro hittats avliden (R.I.P. Anders Karlsson), man blir alltid lite tagen av tråkiga händelser.

Örebro startade verkligen starkt och det kändes lite som att Göteborg var kvar i bussen eller omklädningsrummet. Detta resulterade också i ett snyggt baklängesmål.
Det var också starten för att riktigt starkt Göteborg som radade upp chanser och ett verkligt snyggt spel.
Göteborg går fram till 2-1 och därefter tar Örebro in en succeinhoppare som avgör matchen med sina två mål.

Gott att höra Göteborgs klack lyfta fram sitt lag hela matchen men tyvärr gjorde inte Göteborg mer mål.

F.ö. anser jag att allsvenska fotbollsmatcher ska spelas på riktigt gräs!
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 32985

Guest
Sv: allsvenskan

Bedrövligt!:mad:
Saker slängs in från någon ur publiken och matchen blir tvungen att avbrytas, inget annat än en stor skandal att någon enstaka individ förstör en fotbollsfest!:mad:

Det måste bli ett slut på detta nu!
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: allsvenskan

Stabil seger ikväll mot ett Gefle som i första hotade Blåvitt men i andra var det enbart ett lag på plan och segern var ohotad.
F.ö. ska fotboll spelas på riktigt gräs
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: allsvenskan

En del segrar smakar extra gött och så var kvällens seger. Blåvitt vaknade dock inte till förrän djurgården hade gjort 1-0 målet men då tog Blåvitt över och det resulterade i en missad straff men två snygga spelmål.

F.ö. ska fotboll spelas på riktigt gräs..:)
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: allsvenskan

Ska vara förste man att gratulera Östersund till en väldigt bra genomförd match, tog ut Blåvitt fullständigt.
Det är väldigt svårt att få ett grepp om Blåvitt just nu då det är djupa dalar och höga toppar.

F.ö. anser jag att allsvensk fotboll ska spela på riktigt gräs!
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: allsvenskan

En gör go seger ikväll mot hammarby.
Var inget snack om vart matchen lutade i 86 minuter då bortalaget gör ett från Blåvitts sida onödigt mål.
En levande klack som sjöng fram sitt Blåvitt mot seger även de sista minuterna och bortalaget skapade inga nya chanser.

F.ö. anser jag att fotboll ska spelas på riktigt gräs i allsvenskan.
 
F

F.d. 32985

Guest
Sv: allsvenskan

Efter en lång vinter är det äntligen dags för att lagen att ta plats på de gröna gräsmattorna igen.
Imorgon blir det att sitta på läktaren och hylla de "gamla" UEFA-cuphjältarna för att sedan hoppas att dagens hjältar gör sitt mot de ljusblå.
 
F

F.d. 53585

Guest
Sv: allsvenskan

Efter en lång vinter är det äntligen dags för att lagen att ta plats på de gröna gräsmattorna igen.
Imorgon blir det att sitta på läktaren och hylla de "gamla" UEFA-cuphjältarna för att sedan hoppas att dagens hjältar gör sitt mot de ljusblå.
Enda gången man håller på IFK Gbg :)
 
Toppen