• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ACSI

Tore LMC

HBK Medlem
Inlägg
5
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
26977
Medlemskap
2024
Hej hur lång tid brukar det ta att få hem papper från acsi betalade 9/11 tycker inte det ska ta så lång tid. Någon som vet hur det brukar vara?
 

sacce

HBK Medlem
Inlägg
2.501
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2024
Jag fic son här meddelande av dom :

Leverans och betalning

Du har den nya CampingCard ACSI-guiden, inklusive rabattkortet för 2019, hemma före jul. Vid ett kombi-abonnemang får du också tillgång till den nya campinginformationen i den praktiska CampingCard ACSI-appen. Från 1 januari 2019 kommer informationen i appen att vara tillgängliga för dig.

Beloppet för din nästa abonnemangsperiod, debiteras automatiskt av oss efter att vi har levererat produkten till dig.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Idag på morgonen bankade den spanske brevbäraren på dörren och överlämnade paketet med ACSI’s kataloger och rabattkort för 2019.

A0721081-B90F-46EF-8D9E-FEBEC6C661C2.jpeg

Skrev till ACSI förra året och föreslog att man sänker priset en aning, tar bort böckerna i grundpriset. Istället bara skickar ut en ”nyckel” för att öppna appen och skickar ut medlemskortet i ett vanligt brev. Billigare för ACSI, räddar träd, bättre för miljön och man får en modernare produkt.

Tror det är fler än oss som numera aldrig kollar i de tjocka böckerna, när man har fått den praktiska och enkla appen.

Fick aldrig något svar, däremot de onödiga böckerna som kom igen. :)

TommyD
 

husbilar

FD HBK Medlem
Inlägg
924
Kommun
Vingåker
HBK-Nr
5348
Medlemskap
2021
Idag på morgonen bankade den spanske brevbäraren på dörren och överlämnade paketet med ACSI’s kataloger och rabattkort för 2019.

Visa bilaga 160391



Tror det är fler än oss som numera aldrig kollar i de tjocka böckerna, när man har fått den praktiska och enkla appen.

Fick aldrig något svar, däremot de onödiga böckerna som kom igen. :)

TommyD
Vi tycker att böckerna är bra, vi som inte har någon app.
 

Nenne

HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Nybro
HBK-Nr
191
Medlemskap
2024
Himmel och pannkaka måste allt handla omkronor och ören? Jag (vi) älskar att läsa ACSI- katalogen. Man vet ju aldrig var man hamnar,)
 

Livibil

HBK Medlem
Inlägg
2.604
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
11764
Medlemskap
2025
Himmel och pannkaka måste allt handla omkronor och ören? Jag (vi) älskar att läsa ACSI- katalogen. Man vet ju aldrig var man hamnar,)
Egentligen är det inte kronor och ören det handlar om utan om miljön. Bäst vore om man kunde välja om man ville ha katalogerna eller inte. Själv betalar jag görna lika mycket bara jag slapp katalogerna. De känns bara så onödiga för min del.
 

Lena & Björn

HBK Medlem
Inlägg
1.609
Kommun
Kungsbacka/Lefkas
HBK-Nr
14101
Medlemskap
2024
det är väl bra om man kunde lita på detta med appar och teknik ? men så är ju inte alltid fallet tyvärr ! ibland falerar det av en o annan orsak och då kan det vara bra med det gamla hederliga som en bok att titta i !

Jaa så rätt. Vi vill oxå ha dubbelt säkerhet. Vi hade länge en telefonkatalog med oss i reserv men den blev aldrig använd. Nu minns vi den knappt...
 
Toppen