• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Övningsköra

barene

HBK Medlem
Inlägg
217
Kommun
Trollhättan
HBK-Nr
1805
Medlemskap
2024
Sv: Övningsköra

Hejsan!
Nu ligger jag i husbilen och vilar efter en dag på övningsbanan med bara tjejer vid ratten! Vi var enligt ledaren väldigt duktiga och läraktiga! Tre tjejer från husbilsklubben samt några till!
Karin o Staffan på Breviks Camping är ett ortroligt par! Fantastiska på alla sätt och vis!
Trevliga, omtänksamma mm!
Vi kommer gärna hit igen!
Barbro
Ingemar hälsar också efter en dag med de andra "GUBBARNA"
 
Senast ändrad:

Svahnarna

HBK Medlem
Inlägg
89
Kommun
Aneby
HBK-Nr
177
Medlemskap
2024
Sv: Övningsköra

Nu har vi också kommit hem efter en trevlig helg.

Så roligt har jag inte haft på länge! Och jag tror att alla sju tjejerna instämmer. Vi till och med BACKADE genom slalombanan och fickparkeringen gick som en dans. Stort tack till Leif, vår instruktör, och medhjälparen Staffan, som peppade oss och fick oss att inse att vi klarar mycket mera än vi trodde.

Ett stort tack också till Carin och Staffan på Breviks camping som hade ordnat allt så trivsamt åt oss över helgen - Brevik är en pärla vid Vättern.

Hjördis
 
E

ernst2169

Guest
Sv: Övningsköra

Javisst hade vi trevligt. Efter avslutad körning fick herrarna frågan om de ville testa, INTE EN ENDA VÅGADE/VILLE :twitcy:
Detta var värt varenda krona.
Till campingen/ställplatsen återkommer vi gärna.
Gittan
 
Toppen