• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Campercontact appen

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Gäller betalningen 1 år sedan förnya? Hittar ingen info om detta!
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Byte mobil och efter det så funkade den inte men fungerar i gamla mobilen, trots att jag köpt den 8 april 2018
 

Leifw

FD HBK Medlem
Inlägg
2.516
Kommun
Finland
HBK-Nr
2215
Medlemskap
2021
Logga in med samma lösenord i nya så borde det komma men kan ta några dagar.
Har 2 själv.
 
Senast ändrad:

ThomasA

HBK Medlem
Inlägg
4.194
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
15030
Medlemskap
2024
Byte mobil och efter det så funkade den inte men fungerar i gamla mobilen, trots att jag köpt den 8 april 2018
Om du loggar in md dina ID och PW, borde du kunna återskapa kontakten med Campercontact. Kolla efter ”återskapa” eller liknande. Det finns en funktion för att återaktivera appen. Om inte detta fungerar, skriv ett mail till dem och be om råd.
 

Ulf & Marie

FD HBK Medlem
Inlägg
1.043
Kommun
Härryda
HBK-Nr
24973
Medlemskap
2022
Kan du inte ladda ner den igen och logga in med dina kontouppgifter du hade när du köpte den? Jag kör den både i iPhone och iPad med samma konto.
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Fungerar ej, får köpa den igen då det ska bara gälla 1 år, konstigt att den fungerar på gamla mobben.
 

Kaehne4363

HBK Medlem
Inlägg
1.767
Kommun
Danmark
HBK-Nr
11694
Medlemskap
2024
Fungerar ej, får köpa den igen då det ska bara gälla 1 år, konstigt att den fungerar på gamla mobben.

Prøv at checke i din gamle mobil om din abonnementsperiode er udløbet. Gør som beskrevet i indlæg nummer 5.

Mit abonnement udløb 5. juni 2019, og det så ud som om at det virkede, men der var stor forskel i forhold til min hustrus gyldige abonnement i hendes tablet.
 

Lasseboy

HBK Medlem
Inlägg
1.417
Kommun
Borås
HBK-Nr
11736
Medlemskap
2024
Nåt lurt är den stellplatz radar plus som jag köpte i april får jag inte heller in, ser att jag köpt den, men så fort jag laddar ner den så frågar den om jag vill ha plus versionen skriver in min mail adress osv den accepterar men fortfarande är det bas versionen. Får nog radera allt från mobilen och börja om tror jag!
 
Toppen