• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tvätthall NO om Göteborg

Mikael+Jansson

HBK Medlem
Inlägg
11
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
22316
Medlemskap
2024
Var idag på Variantbil och tvättade husbilen. Detta stället kan jag rekomendera. 99kr/30min eller 175kr/60min. Rent o snyggt, finns högtryckstvätt eller vanlig vattenslang om man vill använda det. trappstege o tvättborste finns liksom dammsugare o tryckluft. Det enda man behöver ha med sig är tvättmedel. på variantbil.se går det att boka online också.
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.171
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Vi tvättar i SV Göteborg, nedanför Grimmered's rondell och INGO macken. Man registrerar kortet och sen är det bara att tvätta, dock inte taket (ingen stege). Kostnaden räknas på tid och program (schampo, avfettning, tryck och-eller vaxning om så önskas). Vi brukar klara oss under 100:- vilket är ännu en fördel med 6 meters plåtisar... ; )

Fördelen är att om kommer söderifrån då slipper man trängselskatt fast det är fritt under juli månad, dag före helg, helg och så naturligtvis lör-sön. Då kan Göteborgarna åka slalom ut från staden för att handla i kranskommuner eftersom det finns knappt några P-platser kvar i innerstaden. Ja då, goa Britt och Göran, visst var det bättre förr...
 
Toppen