• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dagbok för husbil, gärna app

Ewa & Jocke

FD HBK Medlem
Inlägg
1.259
Kommun
Haninge
HBK-Nr
20273
Medlemskap
2022
Hej!
Personligen tycker jag att det verkar vara en mycket bra och användarvänlig app som du har utvecklat:)
Jag kommer med största sanolikhet köpa denna till kommande säsong. Jag gillar saker som förenklar mitt liv.
Om det förenklar mitt liv, brukar det betyda att någon annan person längs vägen har gjort en insats. För mig är det jälvklart at betala för den insatsen. Det är ju givetvis upp till var och en att bestämma hur mycket man är villig att betala. Om ingen betalar, stanna utvecklingen oavsett inom vilket område det gäller.
Bara att slippa reklam i appen är värt ett antal hundralappar, kan jag tycka.

4JO
Hoppas att du fortsätter med utvecklingen!

Ha de gott!

//Jocke
 
D

Deleted member 11118

Guest
Allt i livet är inte gratis. Det finns ungefär 90 000 husbilar i Sverige så en driven företagare måste nog ta sig utanför HBK med sin produkt för att kanske få den att gå runt. Det är upp till var och en om man är intresserad. I stället skall vi tänka positivt att vi har sådan duktiga människor som jobbar med HBK:s forum.
 

Anne & Klas

HBK Medlem
Inlägg
1.808
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2024
Hej
Jag håller på att testa programmet. Vad jag saknar är möjligheten att välja valuta och sökfunktion på kartan för att i efterhand lägga in en resa .
Mvh.Klas
 
4

4 JO

Guest
Nu står det SEK som valuta men egentligen kan du använda vilken valuta som helst bara du är konsekvent. I annat fall kommer statistiken bli missvisande om du blandar olika valutor.
Karta kan du öppna med knappen "Hitta din aktuella plats på karta". Visserligen kan du ännu inte söka på kartan men du kan zooma in på den för att få fram koordinaten.
 

Anne & Klas

HBK Medlem
Inlägg
1.808
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2024
Hej
Nu får jag detta felmeddelande när jag vill titta på " Dina resor" :
Microsoft VBScript runtime error '800a000d'

Type mismatch: 'milstopp'

/dashboard/hamta-anvandardata.asp, line 21
 
4

4 JO

Guest
Då klubben inte har något med denna funktion att göra så vill jag istället hänvisa till kontaktmöjligheten som finns på siten.
Problemet är åtgärdat, mailar dig en kommentar.
 
Toppen