• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kenwood/Garmin DNX4150BT

F

F.d. 53500

Guest
Jag lyckades ändra till svensk text i naven, men samtidigt försvann radion. Hur gör jag för att få tillbaka radion?

Ingvar
 

Mårten&Marre

FD HBK Medlem
Inlägg
37
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
16620
Medlemskap
2022
Finns en hemknapp uppe till vänster (ett hus) sen svepa på skärmen åt något håll så borde du finna radiosymbolen :)
 
F

F.d. 53500

Guest
Jag läste i manualen att Homeknappen är till för att slå på och stänga av strömmen. Såg nu att man även hanterar Ikoner för olika funktioner men denna knapp. Är detta rätt uppfattat?
Har denna Homeknapp 2 funktioner?

Ingvar
 
Senast redigerad av en moderator:

Mårten&Marre

FD HBK Medlem
Inlägg
37
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
16620
Medlemskap
2022
Minns inte riktigt då jag hade en sån i min förra bil, men det måste gå att prova sig fram utan att något större fel inträffar :)
 
F

F.d. 53500

Guest
Tack Mårten för hjälpen. Nu funkar radion. Mycket riktigt att man ska svepa fran i menyn tills man hittar Tunerknappen. Jag hade för bråttom. Man kan inte svepa i menyn förrän informationen”?” i underkant är hämtad.

Ingvar
 

Stigge53

HBK Medlem
Inlägg
17
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
18816
Medlemskap
2024
Jag har nu lyckats få engelsk text i Dnx4150Bt istället för svensk. Hur hittar jag i menyerna för att ändra tillbaka?
 

Snubben56

HBK Medlem
Inlägg
36
Kommun
Västervik
HBK-Nr
9210
Medlemskap
2025
Gör så här: tryck "HOME" knappen sedan "SETUP" ”Language” tryck set/Advanced/Navigation language select/ stega fram till Svenska/tryck sedan Enter/dra med fingret på det blå strecket/ tryck Finish.
Lycka till Thomas :yes:
 
Toppen