• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

På spåret del 3 2011 >

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Tack, problem med min dator, men tar ett mysigt hotell i repris..... vem vill inte bo här?

Var ligger detta mysiga hotell med sjörövartema?

P7056583.JPG

TommyD
 
F

F.d. 32985

Guest
Som tur är har vi haft husbilen med oss vid detta eminenta hotell som ligger vid pråmen, Puttgarden.
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Som tur är har vi haft husbilen med oss vid detta eminenta hotell som ligger vid pråmen, Puttgarden.

Klart det är det "eminenta" hotellet i Puttgarden, som f.ö. har haft en riktig husbilskändis som gäst.

Herrskapet McLain har enligt säkra källor bott på hotellet och om jag förstått rätt lär det finnas en bild på Sir och Lady McClain på anslagstavlan i receptionen, som visar när herrskapet McLain anlände till hotellet.

Clas, nu var det du som visade på kunskapen och återstår då bara för mig att säga lycka till.

TommyD
 
F

F.d. 32985

Guest
Tack Tommy!
Som vanligt bjuder du på lite kuriosa, och nästa gång kanske hotellet får sig ett besök för att ta del av bilden.

Sätter mig bakom ratten, åker några mil till denna härliga buss som tog oss på en rundtur i den aktuella staden.

7A2503E1-3178-46E0-B37F-28EF0D580C49.jpeg
 
F

F.d. 32985

Guest
Helt riktigt Göran, lämnar med varm hand över den fortsatta resan till dig
 

Göran Hellman

HBK Medlem
Inlägg
1.117
Kommun
Falköping
HBK-Nr
4774
Medlemskap
2025
Tack för den varma handen. Då åker vi några mil ytterligare, och hamnar här. Var är denna ställplatsen. Hälsningar Göran HellmanDSC_2497.JPG
 

FruHaga

FD HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
17101
Medlemskap
2022
Inga gissningar? Här kommer en ny bild. Ortens namn liknar något som kriminalvården använder.

bild2.JPG
 

Bilagor

  • bild2.JPG
    bild2.JPG
    1,1 MB · Visningar: 1

FruHaga

FD HBK Medlem
Inlägg
183
Kommun
Hultsfred
HBK-Nr
17101
Medlemskap
2022
Helt RÄTT. Varsågod och fortsätt.

(det här svarade jag för flera timmar sedan men telefonen ville inte vara på min sida)
 
Toppen