• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Hjälp behövs är Tänkeveksamheten dalar

ottoilmari

HBK Medlem
Inlägg
88
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1214
Medlemskap
2026
Hej
Köpte en temperatur räle på nätet en Kinesisk underverk tänkte använda den att styra 2st datorfläktar bakom kylskåpet för att få bättre kyla under den kommande varma sommaren. Men mitt problem är följande det kom ingen manual och den jag hittade i tillverkarens sida var på kinesiska och jag är urdåligt på det språket så nu har projektet skitit sig Således tänkte jag (det klickade till mellan örönen i alla fall) fråga er i Husbilsklubben om ni som kan sådana här saker skulle vara vänliga och rita en kopplingchema till mig i forument avseende hur jag skall koppla och styra detta mojang den heter W1209 Tack på förväg.
 

skalman52

FD HBK Medlem
Inlägg
4.818
Kommun
Täby
HBK-Nr
25289
Medlemskap
2021
Hej!
Är det den här "grunkan" du har köpt?
W1209.JPG
Om det är den så finns det en film på Youtube som beskriver det hela.
Söker du efter W1209 på Youtube så verkar det som du kan hitta fler filmer.
Själva inkopplingen verkar rättfram. Kontaktplinten är ju uppmärkt. Det som filmen visar är inställning och "knappologin".

MVH
Hans
 

ottoilmari

HBK Medlem
Inlägg
88
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1214
Medlemskap
2026
Hej!
Är det den här "grunkan" du har köpt?
Visa bilaga 146094
Om det är den så finns det en film på Youtube som beskriver det hela.
Söker du efter W1209 på Youtube så verkar det som du kan hitta fler filmer.
Själva inkopplingen verkar rättfram. Kontaktplinten är ju uppmärkt. Det som filmen visar är inställning och "knappologin".

MVH
Hans
Ja det är det
 
Toppen