• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Kabe dörrhandtag

vippen

HBK Medlem
Inlägg
816
Kommun
Malmö
HBK-Nr
12935
Medlemskap
2025
image.jpeg image.jpeg image.jpeg Någon som vet var man köpa dörrhandtag till en Kabe -02 till vettigt pris?Bodelsdörr ytterhandtag.
Jag vet att det finns orginal men det är svindyrt .Den sitter nog på andra bilar också
 

nilhol

HBK Medlem
Inlägg
50
Kommun
Kalix
HBK-Nr
3160
Medlemskap
2024
Jag har ett komplett handtag både till framsidan av dörren och insidan, som är helt nytt och aldrig använt.
Du kan ringa mig på tel. 0705422017
jag finns i Kalix. Medlem 3160
 
F

F.d. 26513

Guest
Jag har ett komplett handtag både till framsidan av dörren och insidan, som är helt nytt och aldrig använt.
Du kan ringa mig på tel. 070XXXXXXXX
jag finns i Kalix. Medlem 3160

Ett tips kan vara att använda PM så slipper du lägga ut ditt telefonnummer i öppet forum. Ditt nummer kommer nu med i googlingar, scanners som scannar webben efter telefonnummer att spamma, idkapningar etc. Ett tips för framtiden.
 

vippen

HBK Medlem
Inlägg
816
Kommun
Malmö
HBK-Nr
12935
Medlemskap
2025
Som du säkert har förstått var det inte jag som skulle ha handtaget utan min kompis som du skickade det till
Helt rätt handtag
 
Toppen