• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Trilskande blinkers

F

F.d. 50334

Guest
Chassiefabrikat: Citroën
Chassiemodell: C25
Chassietyp: Standard
Motortyp: C25
Årsmodell Chassie: 1989 o Tidigare
Husbilsfabrikat: Elnagh
Husbilsmodell: Elnagh 660sl
Husbilstyp: Integrerad
Årsmodell Husbil: 1989 o Tidigare
Ämnesområde: Elsystem
Har en blinkers på ovannämnda modell som fungerar från och till, ibland och ibland inte. Varningsblinkers fungerar hela tiden.

Hälsningar Ulf
 

Lasse R

HBK Medlem
Inlägg
71
Kommun
Gävle
HBK-Nr
2888
Medlemskap
2024
Hej på vår fösta husbil en Ducato 1990 så råkade vi ut för det också och då var det knappen för varningsblinkersen som var defekt den blinkade alltid på varnings blinkersen men funkade sporadiskt på vanlig blinkning.
jag tro att jag kan ha en som du skulle kunna få testa med om du vill.
Du kan höra av dig om du vill det.

M V H
Lars rönnqvist
 
F

F.d. 50334

Guest
Hej
Jag har fått samma besked av min verkstad, glapp i varningsblinkersen. Ska ner till Sjöbo bilskrot imorgon och se om dom har någon. Om inte så hör jag av mig och om jag får fatt i en ska jag meddela resultatet.
Med vänlig hälsning, Ulf Stensson
 
F

F.d. 50334

Guest
Hej
Dom hade ingen ! Läs mitt inlägg "Under markisen " Jag är rätt säker på att det är varningsblinkersen som är boven i dramat. Jag kan inte köpa den av dig ? Givetvis står jag förval fraktkostnad .
Med vänlig hälsning, Ulf
 

Lasse R

HBK Medlem
Inlägg
71
Kommun
Gävle
HBK-Nr
2888
Medlemskap
2024
Toppolacamper skrev:
Hej
Dom hade ingen ! Läs mitt inlägg "Under markisen " Jag är rätt säker på att det är varningsblinkersen som är boven i dramat. Jag kan inte köpa den av dig ? Givetvis står jag förval fraktkostnad .
Med vänlig hälsning, Ulf

Jag har varit borta har du köpt någon eller så kan jag skicka den den går nog att skicka i ett brev kan kolla vad portot blir får jag en 100:- för varningsblinkers knappen så är det ok

M V H
Lasse Rönnqvist
du kan maila på r-qvist@algonet.se för den läser jag varje dag.
 
Toppen