• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är det någon som testat TVFOX ?

Chippen

HBK Medlem
Inlägg
1.982
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
12955
Medlemskap
2024
Sv: Är det någon som testat?

Vad andra säger


Det finns ingen Jörgen Andersson i Anderstorp som påstår att:
"Jag var skeptisk till en platt antenn som satt på fel håll, riktad mot en innergård vid en tegelbyggnad ifrån 1929, skulle kunna få in någon sändningssignal. Till min stora förvåning så har jag nu över 55 kristallklara HD-kanaler ... Det här är helt klart en VINNARE! Säg hejdå till kabeltv! Jag kollar på HD GRATIS nu."

Det finns ingen Angelika Kjell i Piteå heller....
"Köpte den här till min dotter. Inga problem med installationen, funkar perfekt där hon är och nu har hon alla favoritkanaler gratis. Underbar produkt, funkar verkligen utmärkt!"

Och ingen Robert Gustavsson i Kinna heller.
"Jag bor i stan och var inte säker på om antennen skulle fungera efter tidigare besvikelser med andra antenner, men den här antennen levererade verkligen enligt löftet. Jag fick in 46 tydliga kanaler. Vilket erbjudande! Det är dags att ta avsked av kabeln och jag sparar cirka 8 000 kr om året."



NU får du väll dra dina slutsatser, men vilka dj..a klåpare till att vara klantiga och då har jag inte ens börjat googla företagsnamnet..:D
 

Bennsan

FD HBK Medlem
Inlägg
5.740
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Är det någon som testat?

Denna antenn kan väl näppeligen ta in betalkanaler på ett lagligt sätt. Jag har väldigt svårt att tro att Viasat, Cmore m.fl godkänner detta förfarande. Betalkanalerna har kodat sina program enbart för att dom själva ska kunna distribuera dessa. Redan på piratkortens tid var detta straffbart med höga skadestånd som följd.

Bennie
 

Tommy Dynér

HBK Medlem
Inlägg
9.045
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Är det någon som testat?

Får mig att tänka på SVT´s 1:a aprilskämt för hundra år sedan. Då vi uppmanades att sätta en nylonstrumpa framför vår lite knubbiga svartvita TV-ruta och vips skulle vi få färg-TV.

Men visst finns det produkter som faktiskt ger ungefär samma sak, s.k. IP-TV som t.ex. vi har i Spanien. Svensk IPTV

Skulle inte vara några problem att ta med den magiska lådan till Sverige, den skulle fungera lika bra där, men troligen inte vara legalt.

Liknande produkter finns även i Sverige, om du kollar affärer med mycket arabisk text i fönstret, så erbjuder dessa affärer även den typen av produkter, främst till invandrare.

Är inte legalt, att åtminstone sälja produkten i Sverige.

TommyD
 
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: Är det någon som testat TVFOX ?

Det funkar inte. Men iptv funkar. Men då behövs bredband. Både viasat och Canal digital fulla utbud + 5000 kanaler till för ca en 100 kr i månaden, det är lagligt pga av att servrarna står utanför EU. Och du streamar bara kanalerna.
Jag kör parabol men var tvungen att testa .var skeptisk, köpte en veckas abonemang. Funkade kanon
Men frågan är hur länge det får hålla på
 

Gork

HBK Medlem
Inlägg
98
Kommun
Norge
HBK-Nr
25396
Medlemskap
2024
Sv: Är det någon som testat TVFOX ?

Ifølge reklamen til Norske ofre, så har allerede flere millioner nordmenn skaffet den antenna. Vi er ikke mer en ca5 mill. i Norge, så nærmere halvparten har den.. :twitcy:
Men jeg har enda ikke truffet, eller hørt om noen som har den.
Denne ble også diskutert på NOrsk side. Konklusjon. Svindel...
 
Senast ändrad:

Magic 1

HBK Medlem
Inlägg
12
Kommun
Köping
HBK-Nr
20095
Medlemskap
2024
Sv: Är det någon som testat TVFOX ?

Har provat ,man får bara in fria marksända kanaler 1,2,4,6,plus kunskapskanalen och finlands frikanal.Alla andra kanaler är kodade.
 
Toppen