• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Är det värt pengarna???

J

Jane Nilsson

Guest
Sv: Är det värt pengarna???

Hej
Helt perfekt utomlands och även här hemma.
Slippa söka kanaler och dålig bild.
Helt perfekt att kunna se nyheter var man än är.
Värd varje krona
Mvh
Ingegärd
 

leja4

HBK Medlem
Inlägg
488
Kommun
Skellefteå
HBK-Nr
20540
Medlemskap
2025
Sv: Är det värt pengarna???

Hej
Helt perfekt utomlands och även här hemma.
Slippa söka kanaler och dålig bild.
Helt perfekt att kunna se nyheter var man än är.
Värd varje krona
Mvh
Ingegärd

Håller med helt och hållet. Har åkt genom hela Sverige och Europa och har haft jättefin mottagning hela tiden på SVT World. Jag väljer bort repriserna men uppskattar morgon-tv och nyhetsprogrammen. På spåret och Veckans brott har också skänkt mycket glädje på vår resa. Synd att kanalen ska läggas ner, tycker jag. Följaktligen tycker jag att det visst är värt pengarna.
BBa
 
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: Är det värt pengarna???

Parabol är helt klart värt priset om man tex ser på hockey fotboll med mera som sänds live. Drar mycke bredband. Du har sändning överallt med parabol,. Vilket inte är fallet med bredband.
Men det är ju iof upp till var och en vad man prioterar
 

Bosse och Gerd

HBK Medlem
Inlägg
1.046
Kommun
Strängnäs
HBK-Nr
12223
Medlemskap
2024
Sv: Är det värt pengarna???

För oss alla som anser att Formel 1 är den största av alla sporter, så är parabolen värd varenda krona !!!
Genom den tittar vi på den österrikiska fria kanalen RTL, som visar både träningarna och kvalet på lördagen och racet på söndagen och denna kanal kan vi se från Nordkap i norr och hela vägen ner till södra Marocko !
Bosses och Gerds husbilsresor
 

Maija & Veikko

HBK Medlem
Inlägg
114
Kommun
Fagersta
HBK-Nr
14639
Medlemskap
2024
Sv: Är det värt pengarna???

Helt rätt "elegance".

Håller med till 100%. Varför ska tv`n med på husbilsresan. Är inte tanken med husbil att komma ifrån det alldagliga och kommunicera med sin partner mm ?
 
P

Peter Pettersson

Guest
Sv: Är det värt pengarna???

Helt rätt "elegance".

Håller med till 100%. Varför ska tv`n med på husbilsresan. Är inte tanken med husbil att komma ifrån det alldagliga och kommunicera med sin partner mm ?

kommunicerar man inte med sin partner året runt så är man illa ute:twitcy:: Tv är ju också en del av myset på våren och hösten. Men upp till var och en som tur är:mcride:
 

Krister Ursula 18

HBK Medlem
Inlägg
2.369
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
18
Medlemskap
2024
Sv: Är det värt pengarna???

En sak att tänka på för oss som gärna parkerar på ställen där det inte finns eluppkoppling och behöver laddning, är att parabolens stora tallrik med sin skugga, är en effektiv solcellsdödare.
Där är lilla Snipen bättre även om den inte optimal här nere i Portugal. Bilden hackar när den blir fuktig, eftersom signalen är svag här nere. Har placerat den så jag kan torka av fukten på plattan genom en taklucka.
Plockar kanske bort den när svt-world försvinner eftersom vi bara använder den till detta och radioprogrammet.
Krister.
 
Senast ändrad:
Toppen