• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ACSI

elegance

FD HBK Medlem
Inlägg
808
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Har frågat på flera campingar nu i Tyskland Frankrike Belgien Holland Spanien Portugal men alla är helt oförstående vart man kan köpa ett ACSI campingkort ??????
 

Leifw

FD HBK Medlem
Inlägg
2.516
Kommun
Finland
HBK-Nr
2215
Medlemskap
2021
Sv: ACSI

Hos en husbils affär eller dylik. Camping är inte intresserad att sälja för är du utan kort får de mera pengar av dej.

Leif
 

Tage o AnnCha

HBK Medlem
Inlägg
21
Kommun
Piteå
HBK-Nr
17683
Medlemskap
2024
Sv: ACSI

Vi har tänkt åka Estland, Lettland, Litauen och Polen till sommaren. Behöver man ett ACSI-kort där? Någon som vet?
 

Hymer

HBK Medlem
Inlägg
810
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2024
Sv: ACSI

Fick idag ett erbjudande från ASCI att köpa nästa års upplaga för halva priset (cirka). Köpet skulle ske före den 7 november, vilket också gjordes. Fick också appen för ett år på köpet.

Staffan
 

elegance

FD HBK Medlem
Inlägg
808
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Sv: ACSI

Förstår också att det går att köpa över nätet men när man är på resande fot ter det sig inte så enkelt men jag får kolla med någon som säljer husbilar/husvagnar så kanske dom vet :):)
 

Håkand

HBK Medlem
Inlägg
979
Kommun
Tidaholm
HBK-Nr
3312
Medlemskap
2024
Sv: ACSI

Vi köpte på en Fritz Berger campingbutik när vi reste genom Tyskland nu i höstas. Finns nog ca. 50 sådana butiker i Tyskland så ni kanske passerar i närheten av någon
 

RoyoBritt

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Habo
HBK-Nr
15458
Medlemskap
2025
Sv: ACSI

Jag köper mina ACSI-kort på CampingCard

Vill man vara säker på att få det varje år är det bästa att prenumerera på kortet och få campingkataloger med ca 9000 campingar i Europa, pris 15:90 Euro. Jag köper även ACSI ID-kort och behöver inte visa/lämna pass på många av ACSI-campingarna.
 
Senast ändrad:

MaBi

HBK Valberedning
Inlägg
940
Kommun
Ljungby
HBK-Nr
6550
Medlemskap
2025
Saknar fortfarande Acsi katalogen för 2017, har alla fått sina beställda kataloger? Summan är dragen från kortet så den är ju betald!! Birgittha och Mats
 

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Inlägg
9.783
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049
Sv: Acsi

Kom idag och var skickad den 15/12 så det är nog PostNord som är orsak till förseningen.
 
Toppen