• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

ACSI 2017

Karin & Dick

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
819
Medlemskap
2024
Hej.
Är det någon som fått nästa (2017) än, när jag beställde så skulle den komma innan jul. Vi flyger tillbaka till Malaga 8/1 och behöver kortet till hemresan.
 

Monicka & Jörgen

HBK Medlem
Inlägg
39
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
17485
Medlemskap
2024
Sv: ACSI 2017

Loggade in på Mitt ACSI och där står det att ärendet behandlas. Jag gjorde min beställning 9 augusti 2016. Befinner mig i Spanien och åker hem i januari undrar om nya katalogerna kommit då?? Måste nog på något sätt kontakta ACSI.
/Monicka
 

Marianne & Ranko

HBK Medlem
Inlägg
5.171
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
12537
Medlemskap
2025
Sv: ACSI 2017

Låter som växtvärk, ACSI hinner inte med pga katalogtryckningen och har uruselt IT-system som borde ses över. Själv är jag mest intresserad av kortet eftersom 31/12-2016 är sista datum och vi får inga rabatter utan kortet även om kortet är betalt för länge sen. Der här måste göras smidigare för kunden, varför ska jag behöva be mina grannar och min son att eftersända till mig när jag inte ens vet var jag är just då? Det går inte att eftersända till ställplatser heller, jag tvingas in på en camping på obestämd tid! Hallo snälla ACSI, fixa det här tack!

Förresten, status = processing för i år och även för 2015...

(Kram till Staffan & Inger)
 
Toppen