• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Bli fler medlemmar i HBK

F

F.d. 55374

Guest
Sv: Bli fler medlemmar i HBK

Träffar ökar säker förståelsen för många trådar som kommer
från södern som vi som bor norr om Dalälven inte känner igen
oss i.
Tommy R
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.477
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Bli fler medlemmar i HBK

Just nu deltar Husbilsklubben.se på Noliamässan i Piteå! :)

Men ni som är boende i Gävle eller Timrå kan väl fixa en träff i ert område?

Då jag fortfarande jobbar in pengar till de som har pension, ser jag min lediga tid för kort att arrangera träffar, vill utnyttja den tiden att resa och fiska i de norrländska länen för tillfället. :)
Igår uppe på Stalonberget fin ställplats, i dag i Strömsund oxå fin ställplats vid hembygdsgården.

/Pelle
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    1,3 MB · Visningar: 0
F

F.d. 55521

Guest
Sv: Bli fler medlemmar i HBK

Träffar behöver inte vara så märkvärdiga. Det räcker med att man letar rätt på en lämplig plats att samlas på. Vi har ju allt man kan behöva i våra husbilar. Om träffen börjar lördag och pågår till söndag så räcker det med en grusplan.
 

Bernt-00

FD HBK Medlem
Inlägg
107
Kommun
Hallsberg
HBK-Nr
14075
Medlemskap
2022
Sv: Bli fler medlemmar i HBK

När man läser om försäljning av husbil så är det på grund av sjukdom ofta.
Då är ju intresset för någon klubb mindre. Att få intresse bland husbilsfolket. är nog att få till samlingar minst en i varge län. För de som har äldre och egentillverkade fordon skulle nog vara en trivsamma träffar för att lära av varandras ideér. När tillfälle ges är jag med i veteranklubben och kör med husbilen som är veteran /Bernt
 
Toppen